Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Han middelaldrene fyren fra Fredrikstad, oransje hud, helbleket hår osv. Han måååå jo være homse!! Han skal liksom være hetro og ha skikkelig draget på damene, men det er noe som skurrer!! http://www.seher.no/850976/robinsonn-atle-overrumplet-realitykollegene
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Klassisk skilt og flere barn og nekter å si han er homo tilfelle... så dere han på charterfeber eller? På gutteferie med en annen "ikke homo" som han delte rom med.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Utrolig pr kåt! Var jo med på charter feber også
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Synes han virker veldig snill jeg. Ser ikke ut selvfølgelig, og virker passe harry... men snill!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, for all del mannen virker både snill og kul å henge med! Sikkert gøy å ta en fest med han også Men jeg nekter og tro at han er 100% hetro Jeg har sett bilder av hjemmet hans på facebook, skikkelig overdådig stil med masse pynt, gull & glitter. Det er ikke sånn en "vanlig" unkar har det hjemme hos seg... he he he! Men han er søt på sin måte, det skal han ha!! Men vet ikke om jeg hadde klipt meg i salongen hans, når man ser hvordan han selv ser ut på håret he he he! Og ja, s¨å han på Charterfeber også, han trodde jo han hadde såååå draget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå