Gå til innhold

Er saa redd! -Noen her som har hatt spotting og "menssmerter"? (uke6)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag i 6.sv.uke, og hadde litt menssmerter i stad som kom og gikk. Ikke saa fryktelig sterke, men plagsomt nok. Og da det gikk over, som det gjorde etter ca en times tid, gikk jeg på toalettet, og oppdaget til min skrekk at jeg hadde masse rosa utflod. Sier rosa fordi det ikke bare var friskt blod, men "utblanda" paa et vis.

Noen her som har opplevd noe saant? Har det gaatt bra??

Snakka med gynekologen min paa tlf, og hun proevde aa berolige meg, selvsagt, og ba meg ligge i ro til det ga seg pluss aa ta progesteron stikkpiller. Er dritredd naa!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en blødning i uke 7 i mitt første svangerskap, har i dag ei nydelig jente på 2 år som danser å ler hver dag:) det e sikkert ingenting farlig det går sikkert helt fint å etter som jeg har fått me meg så er det HELT normalt for slimhinnene er så skjøre i den første perioden ( 1 trimester)

Skrevet

Tusen takk for beroligende og troestende svar! Alt er saa usikkert og skummelt naa i starten!

Fikk du beskjed om aa gjoere noe spesielt?

*godklem til snuppa di fra meg*!

Skrevet

ikke noe annet en å slappe av å stresse ned:) det er viktig at du tenker barnet først for det føles ut som om du kansje kunne ha løftet en bil innimellom MEN du gjør de ikke for du er redd for barnet:) bare tenk over de små tinga som du gjør å prøv å vær forsiktig å ikke stresse for da er det vanskelig å sette seg ned å slappe av når du først er blitt stressa eller sånt føles det vertfall for meg innimellom:D hehe

Skrevet

Hei

Jeg hadde det fra ca uke 5 til 12 sist graviditet. Bare litt i gangen liksom. Fikk ingen forholdsregler. Bare at jeg skulle ta kontakt om blødningen økte på.

Har det denne gangen også. Ikke noe gøy, men er litt roligere enn sist. Gynekologen sier at det er helt normalt og kommer av skjøre blodårer i skjeden.

Har fått UL i uke 5, 8 og skal i uke 12 pga blødninger og PCOS. Er nå 10+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...