Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Må bare få klage litt... Mannen min kommer alltid sent hjem når han må jobbe kveld, og det fordi Norwegian sitt siste kveldsfly alltid er forsinket. SAS har et som kommer samtidig og det er alltid i rute. Slår aldri feil.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har aldri opplevd at Norwegian er forsinket.
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Norwegian sparer penger ved å ha korte opphold mellom landing og neste take off. Da hoper det seg gjerne opp i løpet av dagen og siste flyvning blir sein nesten samma hva :-( Men men, det er jo ganske mye billigere enn sas da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Joda men det hjelper meg ikke mye når mannen min kommer sent hjem fra jobb så ofte. Jeg er så trøtt at jeg nesten sover når han er her, og vi må uansett rett i seng da han ofte har tidligvakt dagen etter. Såklart er det fint med billige billetter ja, og godt at SAS har konkurranse. Men synes litt synd på megselv alikevel jeg.
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Er det jobben som vil spare? Eller dere? Hvis man bestiller tidlig er det gjerne ikke så stor prisforskjell ...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Kanskje jeg formulerte meg uklart... han jobber på flyplassen og kan derfor ikke komme hjem før etter siste fly har landet. Så derfor blir vi alltid påvirket av forsinkelsene.
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Aha, da er jeg med Da hjelper det ikke å bytte, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå