Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Når kommer melken i brystene? er det sånn at jeg pluttselig kan stå med en våt ring på t-skjorten? eller at lekker når min kjære klemmer meg på puppen eller biter når vi koser oss? Rart spørsmål, men tror ikke det hadde blitt tatt så vell i mot
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 melkon kom hos meg 4 dagen etter fødselen. våknet med kjempepupper og spreng.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Du er gravid da tenker jeg? Du mener ikke når det blir full produksjon, men når det begynner å komme råmelk? I mitt tilfelle kom første antydning i uke 12-13, og det varierer visst ekstremt mye. Følg godt med selv, og klem gjerne litt for å se om det kommer noe ut.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg var vel sånn 13-15 uker på vei da jeg fikk råmelk i puppene. Så da tok det ikke lange tiden før det ble så mye at jeg måtte kjøpe ammeinnlegg. En viss kjæreste som var lei av å våkne med innstørknet melk overalt ;p
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Råmelk kan komme for noen tidlig, men har antrykk av de fleste får melk 2-3-4 dager etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå