Gå til innhold

arrvev etter vaksinen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 1år tok vaksinen på mandag.Oppdaget i går at det hadde dannet seg en klump akkuratt i stikket...Ble livredd først jeg.kom ikke på at han hadde tatt vaksine..

andre som har opplevd det samme?håper det er normalt:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En lokal reaksjon i forbindelse med vaksineringen er ikke uvanlig, den kulen går nok snart tilbake.

 

Gå i felleskatalogen og les på bivirkningene av vaksinen han fikk.

 

Babyen min får en klump ved stikket av en av de to vaksine hun får ved 3 og 5 mnd (husker ikke hvilken av dem), men den forsvinner etter en stund.

 

Ellers er det bare å ta en telefon til helsestasjonen dersom man lurer på noe, der får man somregel greie svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...