c*h*r Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 sønnen min på 1år tok vaksinen på mandag.Oppdaget i går at det hadde dannet seg en klump akkuratt i stikket...Ble livredd først jeg.kom ikke på at han hadde tatt vaksine.. andre som har opplevd det samme?håper det er normalt:/
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 En lokal reaksjon i forbindelse med vaksineringen er ikke uvanlig, den kulen går nok snart tilbake. Gå i felleskatalogen og les på bivirkningene av vaksinen han fikk. Babyen min får en klump ved stikket av en av de to vaksine hun får ved 3 og 5 mnd (husker ikke hvilken av dem), men den forsvinner etter en stund. Ellers er det bare å ta en telefon til helsestasjonen dersom man lurer på noe, der får man somregel greie svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå