Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg gjør det. Både å gi og få. Er ikke prippen ellers. Kan være med på det mye andre lar være. Men munnsex er bare ikke min greie. Fryktelig unormal?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 jeg er heller ikke spesielt glad i det:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Elsker å gi men ikke få. Morsomt nok har mannen min det på samme måte.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har det som deg, HI og slik hat også mannen min det så da er det jo helt greit.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Liker å få, men elsker å gi! Mannen elsker det og jeg elsker å se at han nyter det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Er ikke noe spesielt fan av å gi men mannen elsker det så derfor gjør jeg det ofte fordet. Jeg tror ikke mannen liker å gi meg for jeg får det vel kanskje to ganger i året, så jeg tar det som et hint. Jeg gir han kanskje to ganger i uka. Føler det er litt urettferdig, men jeg tenker at jeg vil ikke tvinge han til å gjøre det når jeg merker at han ikke liker det. Derfor når han først gir meg det virker han skikkelig ukonfertabel, så blir det blir sjelden en suksess.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 ELSKER å få, HATER å gi mannfolk munnsex.. Er det noe jeg kunne tenkt meg, så er det både og gi, og få av en dame.. Lyst å prøve det ut litt..
Tante Blås Squaw Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Men dere som "hater" å gi mannen munnsex...hvorfor skal han gi dere den servicen dere ikke vil gi ham?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Kunne ikke falle oss inn. Sexlivet blir ikke noe fattigere uten, heller tvertimot.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Du er ikke unormal. Selv elsker jeg både å gi og motta munnsex, men noen liker det og noen liker noe annet. Selv synes jeg at analsex er vondt og ekkelt, men det er jo mange som liker det også. Jeg føler meg ikke unormal av den grunn. Nei, hold hodet høyt du og ha den sexen du har lyst på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå