Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har så lyst til å kalle vår lille sønn for Emil, men det ligger som nr 1 på navnlista..... Har alltid likt det veldig, veldig godt.... Hva tenker dere om navnet?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Emil er en pent navn. Men jeg kjenner seks barn i nabolaget som heter Emil så jeg ville ikke valgt det navnet
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Nydelig og koselig navn. Har vel aldri hatt en motetopp men en jevn flyt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Emil er et flott navn så lenge du uttaler det Emil. Mens Emiiil er til å spy av!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Har ikke navnet en motetopp nå da? Det ligger jo som nr 1 på navnlisten
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Det fineste navnet jeg vet om Ikke lei det!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Nei, og jeg sier det hundre ganger om dagen til min nydelig fireåring :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Vi vet forresten kun om en annen Emil, så mange er det ikke. hilsen hun med fireåringen
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Tenker Emil i Lønneberget. Og det begynner å bli mange nok Emil rundt omkring nå...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Dere må jo velge det navnet som dere liker og er komfortabel med. Personlig liker jeg ikke Emil og synes at det er et kjedelig navn, men hva betyr det? Liker dere det, så go for it
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 synes Emil er et veldig fint navn,og kjenner bare to stk med dette navnet,en unge og en mann.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ønsket det sterkt til min sønn for 10 år siden. Var populært. Det ble nei fra mannen det, slikt sukkernavn kom ikke på tale! Det ble ett annet populært navn i stedet.. Nå 10 år etter venter jeg en ny sønn, men Emil er ikke kandidat i dag. Det har nok med at jeg i disse årene har kjent mange Emil`er og at jeg synes det er blitt for vanlig. Jeg har mistet gløden for navnet, det er ikke spesielt lengre. Skrev navneliste for framtidige barn i ungdommen for 20 år siden. Morsomt å se tilbake på, men få av de navnene som klinger fint i dag, faktisk bare ett - Preben. Kanskje fordi jeg ikke kjenner noen, eller fordi ingen kjendiser har det navnet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå