Gå til innhold

Er folk lei av navnet Emil???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å kalle vår lille sønn for Emil, men det ligger som nr 1 på navnlista..... Har alltid likt det veldig, veldig godt.... Hva tenker dere om navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emil er en pent navn. Men jeg kjenner seks barn i nabolaget som heter Emil så jeg ville ikke valgt det navnet

Skrevet

Nydelig og koselig navn.

Har vel aldri hatt en motetopp men en jevn flyt.

Skrevet

Emil er et flott navn så lenge du uttaler det Emil.

 

Mens Emiiil er til å spy av!

Skrevet

Har ikke navnet en motetopp nå da? Det ligger jo som nr 1 på navnlisten :)

Skrevet

Det fineste navnet jeg vet om ;) Ikke lei det!! :)

Skrevet

Nei, og jeg sier det hundre ganger om dagen til min nydelig fireåring :-)

Skrevet

Vi vet forresten kun om en annen Emil, så mange er det ikke.

 

hilsen hun med fireåringen

Skrevet

Tenker Emil i Lønneberget.

 

Og det begynner å bli mange nok Emil rundt omkring nå...

Skrevet

Dere må jo velge det navnet som dere liker og er komfortabel med.

Personlig liker jeg ikke Emil og synes at det er et kjedelig navn, men hva betyr det? Liker dere det, så go for it :)

Skrevet

synes Emil er et veldig fint navn,og kjenner bare to stk med dette navnet,en unge og en mann.

Skrevet

Jeg ønsket det sterkt til min sønn for 10 år siden. Var populært. Det ble nei fra mannen det, slikt sukkernavn kom ikke på tale! Det ble ett annet populært navn i stedet..

Nå 10 år etter venter jeg en ny sønn, men Emil er ikke kandidat i dag. Det har nok med at jeg i disse årene har kjent mange Emil`er og at jeg synes det er blitt for vanlig. Jeg har mistet gløden for navnet, det er ikke spesielt lengre.

 

Skrev navneliste for framtidige barn i ungdommen for 20 år siden. Morsomt å se tilbake på, men få av de navnene som klinger fint i dag, faktisk bare ett - Preben. Kanskje fordi jeg ikke kjenner noen, eller fordi ingen kjendiser har det navnet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...