mammantilT&I Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 vi fikk dessverre ikke plass på babysvømming med snuppa denne høsten, og lurer derfor om vi skal gå i sømmehallen på egenhånd, først og fremst for å se om snuppa liker det..vi har ikke badekar hjemme så den helt store vannopplevelsen får hun ikke i balja;) ser på nettet at varatun helsebasseng i Sandnes har småbarns svøm to ganger i uka der man kan gå med barn på 0-8 år.. er det noen som har testa dette?? nå er vi ikke svømmeinstruktører så vi tenker først og fremst bare å holde henne i vannetm uten å dukke henne under og slikt.. la henne plaske og bli kjent med vannet.. hva gjør dere med barna i vannet når dere går på svømming? snuppa er strak 5 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå