Gå til innhold

Utsette mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på p-pillen og der kan jeg hoppe over mensen ved å begynne rett på neste brett. Ikke ha ei ukes opphold.

Men kan jeg bare utsette den litt? Skal ha mensen til helga, men er skikkelig dumt om jeg får den da. Er noe jeg skal. Så kan jeg begynne på neste brett også slutte helt på søndagen? Kommer mensen da eller? Er vanligvis torsdager jeg begynner på ny uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint forskyve mensen litt, bare begynn på et nytt brett, og slutt når det passer. FOr å ikke gå i surr slik at du får mensen tett to ganger kan det jo være lurt å ikke ta videre av det brettet neste gang. Jeg ville kanskje bare fortsatt rett på neste brett og tatt det ut, rett og lsett bare hoppa over en periode, sånn for enkelhetsskyld.

Skrevet

Men da får jeg altså mensen når jeg slutter med neste brett? Selv om jeg slutter "midt" i? Blir egentlig bare 3 dager inn på neste brett. Vi skal begynne å prøve etter neste mens skjønner du, så vil helst ikke gå enda en hel periode før vi får satt i gang. Men det passer så utrolig dumt å ha mensen akkurat når den skal komme denne gangen. :) 3 dager senere går helt fint. ;)

Skrevet

Aha, nei da tar du bare de tre første pillene på neste brett, så du kommer deg gjennom helga, også kommer da mensen så snart du ikke tar flere piller. Lykke til med prøvinga =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...