Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Noen som spiller dette, og kan hjelpe? Nybegynner i nød Jeg lurer på: Hvordan får man gavene fra gaveboksen slik at jeg får brukt de? Går jo ikke ann å trykke på gavene jo...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2010 Fikk nå til å akseptere et "meal" fra en, men tidligere i kveld samlet jeg blant annet 50 xp fra tavla fordi en annen hadde tatt en slange, hvordan får jeg lagt til disse 50 xp?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 De gavene du kan bruke som du vil, står det "use" på. Men sånne ting som takstein,vinduer, murstein etc etc bare samles opp til ting du bygger. Hus, stall, butikk, hotell og sånn. Så når du har fått alt du trenger til ett bygg og trykker på "finish" på bygget, så blir det borte fra gaveboksen. Ble du noe klokere? Tok litt tid før jeg skjønte greia, men nå er jeg på level 40 om veldig få strakser, mangler 700 poeng omtrent:) Artig og avhengighetsskapende spill, blir jo så fokusert på å få ferdig oppdragene fortest mulig:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 De blir automatisk lagt til på experience`n din:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2010 ja, ble litt klokere ja Satser på at det går seg til:) Veldig artig spill ja, bare litt irriterende å måtte vente på energi hele tiden....
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Etter hvert får du så mange kakestykker at du kan kjøpe deg den energien du trenger:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2010 får håpe det ja Akkurat nå er det slik at jeg kan nesten ikke så noen frø, fordi jeg ikke har nok energi til å både mate dyrene, fjerne ugress og høste:)
ellen-propellen Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Dyrene dauer ikke om de ikke får mat,og frukten råtner ikke.Men avlingen du har sådd råtner,så den må du høste. Du kan ansette naboer til å jobbe for deg,og du får ekstra energi av å jobbe for naboene dine. Bare "klikk" på en nabo så kommer det opp valg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå