Gå til innhold

Spe på hvordan det gikk med testingen deres i helgen :) ikm uke 41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har byttet navn men var/er @håp om liten tulle@

Jeg prøvde cb digital idag og det stod GRAVID så nå tørr jeg slippe jubelen løs :)

Men veldig spent på hvordan det gikk med dere andre som fikk svake eller tynne streker før helgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk to posite CB igår, pluss en knall positiv EL test :) 3 dager før IKM !! :))

Gratulerer til deg da:D

Skrevet

Jeg fikk en veldig svak strek til morgen i dag:)

Både sambo og jeg så streken:)

Har brukt disse testene før og når den var negativ var det ikke antydning til strek..

Kan jeg virkelig være gravid?

Tar ny test imorgen tidlig.

Skrevet

Har IKM på onsdag 13.10 så testet 2 dager før ikm

Skrevet

Har du testet på nytt nå?

Håper for deg =) Klem

Skrevet

Jeg har IKM på onsdag. Jeg testen lørdag og det var en strek bare :-( Jeg har nesten trodd det skulle klaffe nå etter mange mnd, for brystene mine er ømme og vonde.

Skrevet

Vi fr krysse fingrene for at testen bli positiv i løpet av de neste dagene.

det er jo veldig foskjellig når hcg produksjonen starter, klem

Skrevet

jeg teset lørdag kveld,men den var negativ... i dag har jeg blødd bittelitt, så det vil si at TR er punktlig. om det er det som kommer da...

Rart altså, jeg har virkelig vært sikker på at det gikk denne mnd. Tilogmed hatt så vonde bryst at jeg måtte legge meg bedre tilrette de siste to nettene!

Hadde sååååå sinnsyke smerter noen dager etter el at jeg håpet det var festesmerter....

men, men... over til 3pp og ikm uke 45 for meg da:/

(til alle som har prøvd lenge; er ikke meninga å "sutre" etter manglende resultat på 2.pp, men vi har ventet i 6mnd fra vi bestemte oss - til vi begynte prøvinga fordi dette passet best iforhold til skolegang for gubben. så kan si det er allerede planlagt og ønsket i 8mnd! så krysser fingrene, vil så veldig gjerne få en baby igjen:) Krysser fingrene for oss alle sammen! )

Skrevet

Dette var vår 8 p.p etter en MA i mars. Så jeg syns vi har prøvd lenge. Tipper mensen kommer i natt eller i morgen.

Skrevet

jeg hadde så mange symptomer, så kvalm at jeg vurderte å ringe sambo å be han kjøpe inn tester på apoteket, men det var TR, buhuuu.

Da kom mensen før tiden, så betyr det at jeg har kortere syklus? Litt ny på dette her.

Skrevet

Jeg har ikm søndag, så avventer med testingen. Kjedelig å vente sååå lenge, men lite å gjøre med det gitt. Gratulerer til dere som alt har fått positiv!

Skrevet

Og nå innbiller jeg meg at det er festeblødning..

Skrevet

Gratulerer til alle dere som er blitt gravide:)

Jeg har IKM i morgen, og skal teste da. Fikk negativ test på lørdag morgen, men sist svangerskap fikk jeg ikke positiv test før 2 dager over IKM. Blir spennende:)

Skrevet

Har du testet nå høstspire? =) Venter i spenning her :)

Skrevet

Gratulerer til alle som har blitt gravide! Kos dere med spiren å nyt det :)

Skrevet

Testet på søndag, negativ (men kom opp en strek lenge etter utløpstiden) og negativ igjen i går (tirsdag). Men aner ikke når jeg har IKM, så der det ikke er tante, er det håp! Tester igjen på lørdag om ikke tanta kommer snart!

Skrevet

Hei=) Jeg hører også til her, tester positivt på 3 tester nå, så jeg er gravid gitt=) Rart å høre en selv si det, å tenker hvordan skal vi klarer å holde dette for oss selv, og hvor lenge, og hvem skal vi begynne med å si det til??Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...