Gå til innhold

Eg treng litt bilhjelp her..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må kjøpe bil. No som eg har begynt i jobb er det ein nødvendighet om vi skal klare å levere og hente i bhg + komme oss på jobb begge to. Vi har ikkje spesielt god råd, men satsar på at vi kan få eit lån på rundt 30 000 til bil (har betalt på huslånet i 3 år utan noko tull, og no har vi større inntekt enn før, så det BØR jo gå).

Men kva i alle dagar skal vi velge? Det fins mange bilar til salgs for 20-30 000, men vi vil jo ha ein så stor, ny, sikker, komfortabel og driftsbillig bil som mulig. Ikkje at vi er kresne eller noko :D

Eg er eigentleg eit Citroën-menneske, og har hatt XM "i alle år". Men dei har ikkje blitt produsert på 16-17 år, så dei som fins er stort sett i for dårleg stand. Vi ser no på bilar som Volvo 850, Citroën Xantia, Peugeot 406, Audi A6, Chrysler Grand Voyager, osv. Har ikkje spesielt lyst på bil type VW Caravelle, vil helst ha ein "normal stasjonsvogn".

Er det nokon av dåke som har erfaring med nokre av dei bilane eg nevner over her? Eller har tips til andre store stasjonsvogner? Vi må ha ganske god beinplass, då lille sitt sete tar stor plass og det fort blir trangt for passasjeren framfor. Vil ikkje snu ho enno...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg vet fra de som har hatt chrysler er at det er mye tull med girkassen. Min svoger sverger til Audi (og BMW) av de du nevner.

Da vi skulle kjøpe var vi inne og leste biltester, det er nok lurt!

Skrevet

Då stryker eg Chrysler frå lista. Har hyrd frå ein annan at det ofte er tull med giren på dei, og enno ein annan seier at reservedelar som regel er VELDIG dyre.

Skal sjå litt etter biltestar, men veit ikkje om ein finn noko relevant når det er såpass gamle bilar vi snakkar om.

Takk for tips og synspunkt :o)

Skrevet

Har ikke erfaring med de du nevner, men vil allikevel stikke innom med en anbefaling til deg :)

Syns Opel Omega er en fantastisk bra familiebil, det er en av de største stasjonsvognene man kan få, og det er bra beinplass og plass til tre bakovervendte seter..

Mange sier at det som er negativt med opel er at de ruster, ja de gjør det, men de litt "nyere" bilene, (95 og oppover) er betraktelig bedre..

Ta et søk på finn etter omega b, fra 94 og oppover, så får du mange greie i den prisklassen. Mye å velge i, for det er mange til salgs, så se etter en med lite rust...

Er driftsikre biler, med veldig billige deler, har airbag.. Og jeg syns det er veldig gode biler å kjøre! Vi har kjørt opel i alle år, og har hatt to omega stasjonsvogner og er veldig fornøyd..

Skrevet

De bilene det er absolutt minst tull med, er Toyota. Vi har nå en Toyota og en BMW. Mannen min liker biler, og bytter ofte. Nå er han på utkikk etter en stor bil, siden vi snart er 5 barn.

Mannen min mener at skal du ha en bil til 30 000, så sjekk på Finn, og se, der kan du få mange gode kjøp. Han mener at skal du ha en bil til 30000, så kan du ikke henge deg for mye opp i modell. Kjøp det beste du får, og når du finner en bil som er aktuell, sjekk på nett hva forum osv sier om den bilen og årsmodell. Da gjør du det beste kjøpet. Og ta med deg en bilkyndig når du skal handle!

Skrevet

Takk for tips dåke to og!

Ja, eg er godt klar over at ein ikkje kan vere FOR kresen til den prisen (men *litt* kresen må ein få vere) :o)

No har eg funne ein som ser veldig bra ut, og mine bilkyndige (pappa og broren min) har godkjent den ut frå annonsen. Så får eg sjå om brodern har mulighet for å bli med meg i løpet av veka, det er heilt klart eit poeng å ha med seg nokon som kan litt meir enn eg ("Ja, den er grønn. Mhm, fin farge ja. Jøss. Fire dører og ei bagasjeromsluke gitt, ja det får vi sikkert bruk for..!") Nåja, det er ikkje *så* ille, men brodern kan i alle fall mykje meir enn eg.

Har gitt han i oppgåve å prute litt for meg og, då vi har ei grense på 30, og bilen var til salgs for 33. Får sjå kva som skjer :o)

Det er i alle fall ein Peugeot 406 2,1 TD, '98-modell. Men blir det ikkje den, så blir det vel ein annan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...