Villa Perlesukker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hei hei alle sammen hva styrer dere med i kveld? Alle klare for en ny uke? Her sitter vi og koser oss på sofaen med kake og hver pc på fanget... hihi I morgen skal jeg på siste kontroll på Ahus og håper på positive resultater fra blodprøver:) Ønsker alle en finfin kveld ))
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vurderer om jeg skal søke en jobb eller ikke. Og så sitter jeg og kjenner etter om jeg har overaktiv blære eller ikke, ja, veldig dumt å kjenne etter for da kjennes det jo overaktivt ut uansett. dustekropp. Klar for en ny uke ja. Lykke til å Ahus i morgen!
Ksenia & Anjem Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Spiser Dora kjeks og sambo ser på Robinson hehe
Villa Perlesukker Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 Ikke vurder...søk! Får du tilbud kan du vurdere det
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, godt poeng. Samtidig skal man faktisk være litt motivert for å klare å skrive en ok søknad... om jeg er ikke motivert.
Villa Perlesukker Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2010 Det er sannelig sant
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg sitter og shopper som vanlig..... Og gubben ligger som et slakt på sofaen, utslitt etter treningen
-carina- Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Sitter utslått foran PC'en... Minste er forkjøla og sover lite om natta --> mammaen sover lite... Skulle ha vært i kjelleren og sparklet litt, men tror jammen jeg snart skal tusle i seng! ) Leser på FB at dere har kost dere, det er dere vel unt!! Lykke til i morgen, skal tenke på deg!! ) Klem!
Villa Perlesukker Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2010 Carina det finnes bare et ord for helgen: fantastisk. Jeg så deg på terrassen da vi kom kjørende hjem.... hehe vi får snakkes til uka...tror mobilen min skal funke igjen fra i morgen ... det har vært et salig styr med to mobiler og abbonementer som skulle bli ett ) Ser deg kanskje i barnehagen i morgen...jeg skal levere seeeeent hihi Klem
-carina- Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Så flott å høre at dere har hatt en fin helg! Har behov for det innimellom når hverdagen er litt travel! ) Jeg glemte jammen å lagre det nye nummeret ditt, men mulig det er det eneste på lista mi som ikke er lagret inn på navn, det må jeg huske å sjekke... ) I morgen skal barna ha fri fra barnehagen. Skal besøke min gamle nabo fra Oslo, vi og de flyttet i hver sin retning. Før vi flyttet hang vi sammen 4-7 dager i uka, så nå har vi litt abstinenser. ;o) I morgen reiser vi inn på formiddagen og er sammen med dem til sengetid! Og jeg som skulle legge meg sitter her fortsatt, men NÅ må jeg gjøre alvor av dette med senga... Natta! )
♡ A & E ♡ Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Sitter å angrer litt på all melkesjokoladen, blæh...
* 5 om dagen * Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 har rydda litt på loftet, er 3 x så mye der oppe som de 2 andre etg vi har, tilsammen...kasta masse store ting, og en haug med søppelsekker med div skrot... men er veldig masse igjen, så får ta litt og litt... godt ikke min mor, og svigermor ser alt vi har kasta...hehe....
Snuppa! Skrevet 10. oktober 2010 #14 Skrevet 10. oktober 2010 Slapper av foran pc og tv, fornøyd med meg selv etter helgas innsats. Venter på mannen min som har vært på guttetur i helga, spent på hvordan han har hatt det.
-carina- Skrevet 10. oktober 2010 #15 Skrevet 10. oktober 2010 Du kan aldri angre på melkesjokolade!! ;o)
-carina- Skrevet 10. oktober 2010 #16 Skrevet 10. oktober 2010 Du kan aldri angre på melkesjokolade!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå