Gå til innhold

Gravid og symptomer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mange uker var dokke på veg når fyste symptom ? og kva var det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg mistenker sterkt at jeg er gravid, skal teste meg på onsdag. Kvalme, kanskje oppkast, tretthet og etterhvert litt større og litt ømhet i brystene.. kanskje litt mensmurring og selvfølgellig uteblitt mens. er i hvertfall det jeg opplever disse dagene...

Skrevet

Både forrige gang og denne gangen har jeg fått større pupper ca 3,5 uke på vei, og veldig ømme pupper. Alt andre har kommet etterhvert.

Skrevet

"kanskje oppkast" ?? Det vet man vel..??..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...