Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Kor mange uker var dokke på veg når fyste symptom ? og kva var det ?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Vel, jeg mistenker sterkt at jeg er gravid, skal teste meg på onsdag. Kvalme, kanskje oppkast, tretthet og etterhvert litt større og litt ømhet i brystene.. kanskje litt mensmurring og selvfølgellig uteblitt mens. er i hvertfall det jeg opplever disse dagene...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Både forrige gang og denne gangen har jeg fått større pupper ca 3,5 uke på vei, og veldig ømme pupper. Alt andre har kommet etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 "kanskje oppkast" ?? Det vet man vel..??..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå