Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??


På vei igjen?

Anbefalte innlegg

Hei jeg husker ikke sist jeg hadde menstruasjonen, men den har vært litt sånn i ublanse innimellom men føler at siste tiden har den faktisk vært ganske så presis. Nå tror jeg at jeg hadde siste menstruasjon i slutten av august, en gang etter 21 august i alle fall mener jeg. Tok test på onsdag forrige uke som var negativ. Hvor langt er jeg på vei om jeg er gravid? Tror jeg ikke har vært så lenge over uten at jeg har vært gravid før men noen som har testet negativt langt ut i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

øhm... du kan prøve terminkalkulatoren og skrive inn første dag i siste mens, kanskje du får ett svar. Eller så må du rett og slett innom legen din :) Uansett, gratulerer med graviditeten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager.. svarte jo på dette så kom det ikke opp... er siden litt ustabil?

Uansett... google terminkalkulator og plopp inn førstedagen for siste mens.. da regner den ut hvor langt du er på vei og når du har termin... Men ikke alltid å stole på det her.. når jeg var på UL var jeg faktisk 2 uker lenger på vei enn hva jeg hadde regnet ut !

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...