Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har hatt veldig mange dyr opp gjennom oppveksten og aldri hatt problemer med å finne navn, men nå er jeg fullstendig blank. Har hatt dem i tre dager og ingen forslag duger! Noen som har noen forslag? Er to gutter, en sort og en gyldenbeige. Den sorte er tøff og utadvent, den lyse er litt mer forsiktig. Begge veldig snille og søte, så det duger ikke med jekkyll og hyde, lucifer og gabriel og den typen parnavn ;-) Bør kunne uttales nogenlunde forståelig av en 2-åring.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Vebjørn og Aune Sand (ørken = sand)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Mikke og Minnie Donald og Dolly Simba og Nala Tarzan og Sala
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Smitt og smule. Papp og pipp Mio og mao
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Med en toåring i huset vile jeg gått for drømmehagen navn eller lignende. Hinkel og Pinkel, kanskje? =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Salt og pepper Max og Pax Solo og Cola
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Gobi(ørknen) og Sahara(ørknen) :-D
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Romeo og Julius haha eller Jan Thomas og samboeren jeg ikke kommer på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå