Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 er akk ute av forhold uten at det er av betydning. her før helgen fikk jeg kontakt med en kamerat som har bodd borte i mangen år som var hjemme på besøk. vi møttes i byn da begge tilfeldigvis skulle dit.kjempekos,sa at han måtte bare bli med å ta noen øl med oss igår. sa da at det ville han gjerne,men ville ikke drikke da han var så tiltrukket av meg at han var redd for å bli klengete.ville bli med edru. han skulle gi lyd iløp av kvelden men hørte ikke noe,og ikke svarte han på mld.ikke skrev han noe over facen i dag heller når vi begge var på.prøfte meg men ingen svar. etter jeg har logget av har han poket meg,thats it,nå logger han ikke på i det hele tatt(har sottet konstant på i dager) fikk han kalde føtter ?hehe rart.jeg ville jo bare henge som venn da, men sa aldri noe om dette.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Tror jeg hadde latt være å tolke det, menn er så forvirrende
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 "enough with the poking, lets just have sex"...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Menn er en merkelig rase, så vanskelig å tolke. Kanskje han er så tiltrukket av deg at ting kan bli komplisert? Kanskje er han i forhold? Har han god kontakt med din x?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 han er ikke i forhold. og jeg har aldri gitt signaler for noe annet enn vennskap heller,har heller ingen kontakt med min ex. de er jammen ikke lette å forstå seg på. hadde håpet å kunne truffet han før han reiser imorgen,men ser neimen ikke sånn ut. så mye for å ta opp den kontakten.hehe passe forvirra ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå