Gå til innhold

Hvordan var det å fylle 30? Til dere som er 30+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat blitt 29 år, kun ett år igjen av 20-årene.. må si det er rart å tenke på at jeg snart er 30! Føler jeg ble 25 i går jo.

Gruer meg nesten mest til å måtte si at jeg er 30 når noen spør, føler meg ikke som en snart 30-åring.. hvordan en nå skal føle seg da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble 30 ifjor, og det var helt greit! Nå rakk jeg det jeg ønsket på en mpte før jeg var 30 da. Jeg hadde mann, hus, og tre flotte barn :) Minste var bare 3 måneder da. Hadde nok vært litt mer stressa hvis jeg ikke hadde noe av dette...

Skrevet

helt fint å passere 30, har blitt mindre stressa og mer laidback, og har det mye bedre med meg selv og med bedre selvtillit enn jeg hadde for 10 år siden (er 35)

Skrevet

Det er akkurat det samme som å bli 29 og 31, helt greit.

Er 34 og føler meg ikke en dag eldre enn 24.

Skrevet

Følte at det var som å fylle hvilker som annet år.

Skrevet

Var det rart å si til andre at en var 30 da?:)

Skrevet

Det føltes helt FANTASTISK!!! :-)

Er 32 år nå, og jeg gikk aldri gjennom 30-årskrisen som flere av mine venner har gjort. Jeg var akkurat der jeg ønsket å være da jeg ble 30. Jeg hadde samboer og fått mitt første barn. :-)

Jeg har hele oppveksten vært veldig usikker og sjenert, men jeg merker at disse dårlige egenskapene forsvinner etter hvert som jeg blir eldre.

Man blir mer sikker på seg selv jo eldre man blir (hos meg i hvert fall).

Men i hodet mitt er jeg fortsatt 25 år da. :-)

Skrevet

Syntes egentlig det var verre å nærme seg 30 årene enn å faktisk fylle 30. Da var det helt greit. Tror kanskje det hadde vært verre å være peppermø og fylle 30, men hadde truffet min mann da, og da var det helt greit! :-)

Syntes ikke det var rart å si at jeg var 30.

Skrevet

Jeg liker å bli eldre (enn så lenge, i allefall). Det er ikke noe jeg bare sier for å høres reflektert og spennede ut, jeg mener det. Jeg fylte 30 i våres og har det topp. Nå ser jeg bedre ut, trener og har bedre helse, er "velstående", har en interessant jobb, mann (gift i 10 år) og to barn som er over den værste alderen. Livet er rett og slett topp, så det å fylle tredve gjorde meg null og nada.

Skrevet

Synes det var TOPP å bli 30 !! Og nå er jeg 4 mnd før 40, og synes jaggu det er stas også !! ;)))

Det handler vel om å leve der man ER ;)

Skrevet

25 var helt jævlig.

30 var helt fint :-P

Skrevet

Ved fylte 30 år hadde jeg en god, fast jobb. 2 skjønne barn og nesten gift (ble det året etter).

Nå som jeg er 33 har jeg fortsatt de samme tingene, å føler at livet er godt. Tenker ikke over alderen i det hele tatt!

Skrevet

Det var stas! Følte at jeg gikk i revers og startet på nullen igjen liksom, haha!

29 var mer krampaktig. Fikk litt småpanikk over alle de tingene jeg ikke hadde gjort enda som å få barn, hoppe i fallskjerm, reise jorden rundt...:)

Skrevet

Å være 30-noe er bare fantastisk. Vil aldri tilbake til 20-årene... æsj!

Skrevet

Det føles helt ok. Det er godt å bli eldre også.

Skrevet

Det var jo oppmuntrende lesing:) Tror kanskje det er verre å bli 29 på en måte, da har en jo vært i 20-årene i 9 lange år og snart er en ikke i 20-årene mer.. det virker litt uvant og fremmed å være i 30 årene, men det blir sikkert fint det også:)

Er gift, har 2 barn, hus og alt det der så burde jo ikke klage:)

HI

Skrevet

Helt greit :) Føler meg vis, klok...de sies jo nå at 40 er det nye tretti. Så da er vi i de nye 20-åra da ;)

Skrevet

Helt supert å bli 30, blir snart 32 nå :). Funnet litt mer roen enn da jeg var 25 og totalt forvirret. Blir mer sikker på meg selv, og innsett at det er ikke meg det noe galt med;)

Skrevet

Det å fylle 30 år var jo greit, men jeg ser at jeg kroppslig forfaller fortere... :( Plutselig rynker ved ørene og øynene, har i ny og ne måtte nappe ut noen grå hår, kiloene forsvinner ikke like raskt, føler meg ikke like fresh....

Men ellers er alt helt topp :)

Bedre selvtilitt, kan snakke bedre for meg selv, mer uredd, bedre i senga (hehe) etc!

Er nå 33 år, 2 barn og gift :)

Skrevet

Det var bedre å bli 40 enn å bli 30 ;-)! Jeg følte meg nesten gammel da jeg ble 30, men 40 var bare helt herlig :-). Jeg fikk mitt første barn som 33-åring og gleder meg nå til å bli mor til tvillinger som 41-åring :-)! Når jeg var 18 synes jeg at 30-åringer var haug-gammel :-D!!! Ikke tenk så mye på år og alder, du er den du er uansett alder! Jeg trives mye bedre med meg selv som 40-åring enn som 25-åring :-)

Skrevet

Åh - helt enig! Jeg syntes det var ille å bli 25, men 30 var helt OK :-)

Skrevet

Jeg likte godt å bli 30, er endelig "voksen". Liker godt å si at jeg er 30 jeg, da blir jeg ofte tatt mer på alvor enn når jeg kun var i 20-årene og ikke hadde like mye erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...