Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Tiden går jammen fort! Og enda har det ikke vært en dag jeg har savnet et mannfolk i livet mitt. Jeg elsker å være alene med jenten min, dille og dulle. Velge ut middager selv, ha det pent og ryddig til en hver tid, jobbe, hente i bhg og kose oss om ettermiddagen. Livet har rett og slett vært så travelt at jeg ikke har fått tid til å kjenne etter savnet. Jeg er bare 23år, men håper virkelig jeg en dag treffer en da.
Godjulsluttåpu.......... Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er såååååå enig med deg=) Jeg har vært singel i litt over 2 år, og det er jammen deilig å kunne gjøre akkurat som man vil=) Det hender jo at jeg savner en mann, MEN så begynner man å tenke på bakdelene med å ha det, men satser på at man finner den "rette" en eller annen gang da=) hehe... Jeg er 24 år, så er det sagt.. hihi
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har også vært singel i nesten 3 år, og savner ikke noen menn i livet. Har selvfølgelig vært ute med et par stykker, men det er ikke sånn at jeg må på død og liv ha en mann og det er jeg glad for. Jeg har to gutter og synes det holder med en nok å ha de i huset om ikke jeg må ha en mann til å rydde etter ol. Kanskje det er fordi jeg har en god samarbeid med barnefaren og foreldrene hans at jeg ikke har noen savn på menn? Jeg tror kjærligheten kommer når man minst venter det...om man er desperat så er det lettere å få en som ikke er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå