Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Synes jeg har hørt noen si at man ikke skal bruke mikrobølgeovn, men er det ok om jeg har kaldt kokt vann i kjøleskapet og varmer det i mikroen før jeg blander i pulveret... sikkert et teit spørsmål men jeg blir så usikker.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Det er helt ok å varme vannet i mikro.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 greia med micro er at det ikke varmer melka jevnt og dermed kaaan være skadelig vi hadde avkjølt kokt vann, kokte opp nytt med vannkokeren og blanda til bra temp, funket veldig fint det
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Men man kan varme vannet i mikroen, og deretter blande inn melken.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Takk for svar jenter! vi har hittil holdt på med teknikken med nykokt vann blandet med kaldt kokt, men det tar lengre tid og når ungen min er sulten så skulle det helst vært klart i går, han hyler som besatt! Derfor prøver jeg å tenke ut smarte måter å gjøre det raskere på. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Poenget med micro og mme er jo at du ikke skal blande vann og mme og så ha det i micro, alt det gode som baby trenger som er i mme forsvinner(eksploderer) i en micro. Dette gjelder og for vanlig mm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå