Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jentungen på 8 år har hatt sterk hodepine i 6 timer nå. Hun er trøtt og ligger bare. Hun har ikke slått seg. Hun har aldir hatt hodepine før. Det hjalp ikke Pinex 250 for noen timer siden. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 hva venter man og ser etter egentlig,at de skal begynne å kaste opp blod slik at det virkelig ER noe med de?? noen ganger blir jeg så forbanna,iallefall om man som mor/far VET at dette er mot normalt men ikke vet hva som er galt! ring de igjen og spør rett ut:hva faen venter vi på??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Gi 500 mg Paracet, hun veier da over 25 kilo??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har litt angst for hjernehinnebetennelse, så jeg sjekker alltid om ungene klarer å ta haken ned mot brystkassen i slike tilfeller(sjekke etter stiv nakke). Ikke at jeg tror ditt barn har det, men bare som en liten sikkerhet og beroligelse for deg. Jeg har en søster som hadde det en gang i tiden, så derfor har jeg denne redselen kanskje litt sterkere enn mange. Det gikk bra med henne da Det at vanlig smertestillende ikke hjelper, gir meg assosiasjoner til migrene. Jeg hadde bare krevd en legetime i kveld, og IKKE roet meg med vent og se greia...... Men husk at du kan gi både pinex og ibux sammen i vanlige doser for hver av dem. Dette virker mye bedre enn bare en av de. Og får dere ikke legetime, så hadde jeg hvertfall sjekket henne ofte i natt. Det hadde jeg vel gjort uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan er skuldrene og nakken hennes?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Har dere vært på legevakta, eller har dere bare snakket med dem i telefon? Har hun blitt undersøkt av lege? Om dere ikke har vært der, vil jeg råde dere å dra på legevakta om dere er veldig bekymret for datteren deres. Det er dere som kjenner barnet best. Uansett er det bedre å være føre var. Jeg jobber på legevakt og ville anbefalt en legesjekk i et slikt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå