Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Noen som har handla bilsete i Sverige og vet om det lønner seg å kjøpe der fremfor i Norge?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Vi gjorde det og vi sparte en del på det. Sjekk nettsidene til barnas hus i Sverige og sammenlikne priser : http://www.barnenshus.se/
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Det kommer jo så klart an på hvilke butikker su har tilgjengelig. Her i nord fant vi ut at en tur til Kiruna etter det barnesetet vi ville ha kom til å bli en besparelse på 100kr. Latterlig lite... man skal jo betale for drivstoff også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg fikk beskjed om at det ikke var lov å importere bilstol fra utlandet når jeg skulle handle bilstol. Grunnet at bilstolene som blir lagd i sverige, ikke er godkjent i Norge. Men, som sagt. Jeg vet ikke om det er sant.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Vi kjøpte sete hos kattis babyshop i strømstad, prisen i sek var den samme der som den er i nok her, så vi sparte på at kursen var god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå