Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Nei. Vi har ikke McDonalds her, heldigvis.... Så vi hadde hjemmelaget potetmos med stekte, magre pølser og grønne erter. I går hadde vi laksemiddag til lørdagskos
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 nei. spiser jeg på macern har jeg vondt i huet i to dager. aner ikke hva de putter i maten, jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 hadde jeg aldri turt å innrømme for de perfekte dibberne!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg som svarte først her. Jeg er ingen perfekt dibber, men er glad vi har en bedre fastfoodplass enn McDonalds Vi var der på fredag, og der slipper vi de slappe burgerne til McD
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Nei men skulle gjerne heller hatt det. Spiser middag nå, tortellini som jeg spiser med hendene, mista gaffelen på gulvet og har en sovende unge hengende i puppen...
Tigergutt Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Vi har - deilig en gang i blant! Vært på lang tur i skogen i dag, og vi spiste det meg god samvittighet !
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Ikke idag men vi gjør det av og til. Mc Donalds eller Burger King.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå