Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 ... og likevel klarer jeg ikke la være å titte innom, gjerne flere ganger per dag! Har vært fast på BIM/DIB siden jeg var nygravid for nærmere fire år siden, klarer liksom ikke å slutte. Enda det nesten ikke finnes fornuftige diskusjoner her, bare fjollete diskusjoner ang om Black Design og tights er inne/ute, burde jeg slanke meg, tips om hvordan bli sykemeldt/utnytte trygdesystemet, dustete liksom-spåkoner, barnehage/keisersnitt bra/ikke bra, hvem har den verste fødselsopplevelsen, kan man ha barn når man er dårlig til å skrive korrekt norsk, er kontantstøtten kommet, jeg hater svigermor/barnefar/NAV og det evige: Kan jeg være gravid? (Har jeg oppsummert siste uke nå?) Nytter vel ikke å spørre dere som er her på forumet om råd for å slutte heller...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Forumeter, er det en ny type måleenhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå