Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Termin 6 juni og eksamen rundt de tider.. Kan man utsette eksamen? Noen som veit åssen detta kan fikses?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Du kan ta den opp igjen neste år som alle andre. Hvis du får legeerklæring at du føder eller ikke er i stand til å møte opp pga sykdom vil du ha "gyldig" fravær og ikke miste den ene av sjansene.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Eller du kan, dersom du ikke føder AKKURAT den dagen ta eksamen likevel. Jeg fødte en uke før eksamen og tok eksamen jeg. Deilig å bli ferdig og kunne kose meg med babyen resten av sommeren:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Dt er ingen ting i veien for å gjennomføre eksamen tett opptil fødsel dersom svabgerskapet går greit. Blir d derimot syk etter går ut i permisjon, kan du søke om utsettelse av eksamen, da trenger du legeerklæring. En annen mulighet er å spørre som de har mulighet til å tilrettelegge eksamen for deg slik a du kan ha den litt tidligere. Jeg har fått dette til i 2 fag. Læreren laget da egen eksamen til meg (hjemmeeksamen) som jeg leverte 2 uker før opprinnelig eksamensdato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå