Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Veldig fin blogg :-) Men hvor får man tak i knust asfalt? Regner ikke med at vi bor på samme plassjef, men hva slags firma leverer dette?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Plassjef, hvor kom det ifra? Hehe... Mente selvfølgelig plass!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg så på den bloggen og ble litt intressert i knust asfalt selv. Er absolut intressert. Så jeg dytter jeg også. Vil gjerne ha knust asfalt og lurer på hvor man kan kjøpe det her på vestlandet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk:) Så ikke spørsmål før nå he he men knust asfalt leverer franzefoss og er egentlig avfall som brukes på bondegårder som traktorvei ol. men er i det siste mer vanlig på privatboliger da det er så å si gratis bare frakt som koster.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 http://www.franzefoss.no/website.aspx?displayid=1866 Legger ved link her. Topp for å planere tomt og er fullt mulig å komprimere slik at det blir hardt som asfalt. Vi har ikke gjort det da vi skal legge noe brostein over noe av tomta etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå