FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Kunne tenkt meg en ullsinglet for å beskytte disse ammepuppene mine litt ekstra i vinter, (har hatt ørtogfjørti tilløp til brystbetennelse allerede). Ammeinnlegg i ull klør eller foskyver seg så de er alle andre steder enn foran puppen. Tenkte en singlet skulle holde seg mer på plass uten å vises så godt under genseren eller komme iveien for amminga. Men hvor finner jeg egentlig ullsinglet? Har kikket innom noen sportsbutikker og nettbutikker uten å finne noe annet enn t-sjorte og langermet trøye.
solia Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 På Cubus har de, og på Bogerud (Gunerius) om du bor i Oslo.
MღM Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Du finner det på vanlig dagligvare. De fleste butikker har nå Pierre Robert og de har noen fine ullsingleter i grått, svart, hvitt og brunt. Jeg brukte det når jeg ammet enda - veldig gode å ha på vinteren uansett
Humpen Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 www.ulliver.no har ammetopp(langermet) i ull. Veldig god og ikke så dyr. Har den selv og er veldig fornøyd :-)
aprilbarn76 Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 De beste ullsingletene jeg bruker finner jeg på matbutikkene. Pierre Robert, har deilige singletter i flere farger.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2010 Yess, tusen takk jenter. Her var det flere intressange tips å sjekke nærmere 8-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå