2 prinser:) Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Og hvorfor? Blir jo helt forvirra :-)
Karine med 3 søte... Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ville gått for en simo kombi med vendbart understell. Bagen er stor og vogna er stabil. Har hatt den vogna til to unger nå og gleder meg til å bruke den igjen til unge nummer 3. Sportsdelen er stor og god, får plass til en stor voksipose og ungene kan bruke vogna til de ikke trenger vogn lengre. En 3 åring har fortsatt god plass i vogna..
Denishil Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 For det første så kommer det jo helt an på hvor du bor i landet og ikke minst hvordan du bor, by, land osv. Hva angår Simo ville jeg heller gått for Simo Duo da den har større bag og da slipper du å drasse med deg 4 kg ekstra vekt hele tiden for at du må ha med sportsvogndelen =) Jeg for min del liker og har prøvd en haug med vogner, skal denne gangen ha Easy Walker sin Quatro som hit og dit vogn hehe, vogna som blir med når vi skal bruke bilen, denne er veldig stabil, har 4 hjul, forholdsvis stor bag og tar liten plass i bilen. Har også kjøpt en Simo Duo som skal være hjemme vogna mi, brukes til å sove i og til å gå tur med her hjemme vertfall de dagene det er bustete føre her med mye snø og slaps, da den har større hjul rundt det hele enn Quatroen har. Ellers har du jo Brio Happy som vil bli en noe mindre, men lettere utgave av Simo, den har alikevel god plass. TFK er jo også etter min mening en god vogn, med stor bag (like stor som Simo) og en stor men alikevel litt mer sportslig sportsvogndel, dersom man ønsker seg trehjuling. Lykke til med vognvalget =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå