Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er gravid i uke 29 og sliter veldig med bekkenløsning. Men nå har jeg fått veldige smerter i leddene. Spsielt i fingerleddene. Det gjør vondt å knytte nevene Og så har jeg sykt vondt nedover beina. dette kommer nok litt av bekkenløsninga også, men det stråler så veldig. Og det gjør konstant vondt, ikke bare når jeg beveger meg. Jeg har så vondt i kroppen idag at jeg kjenner jeg er kjempegretten. Ikke noe moro når mannen i huset er på jakt og jeg passer de 2 andre barna våre.... =( Noen andre som har hatt det sånn og vet hva det er og viktigst av alt: ER DET NOEN SOM HAR TIPS MOT DETTE? Hjelper det f.eks. om jeg tar meg paracet mon tro?
snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Har du fått vann i kroppen? Skader ikke å ta en paracet, så prøv det iallefall. Uansett: God bedring!!
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2010 Har hatt vann i kroppen lenge, men det kan nok hende at det har blitt verre nå...
Fru.Antonsen Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Ta magnesium, kalk, sink og omega 3 tilskudd for det hjelper noe hvertfall. Forøvrig er min "terapi" varm bad/dusj. Bruke støttestrømper.
snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Hørtes ut som vann-smerter desverre. Noen små tips: Pass deg for salt mat og drikke. Drikk mye vann. Bruk støttestrømper Ligg mye med beina høyt Ikke stå og gå mye Hvil deg Paracet kan hjelpe mot smertene, men de vil nok komme tilbake når effekten forsvinner så lenge vannet er tilstede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå