Gå til innhold

Stelleveske til enhver pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet meg en stelleveske jeg har skikkelig lyst på:

http://www.petuniapicklebottom.com/collections/original/touringtotes/blackcurrant/

Denne koster 1399 i butikken (noe billigere ved direkte bestilling i fra USA) men jeg SLITER med tanken på å bruke så mye penger på en stelleveske.. Selv om jeg hadde brukt veska som vanlig veske etter endt babytid. Men den er jo sååå fin!

Hvor mye syns du er ok å bruke på stelleveske? Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ikke en krone på stelleveske. Brukte en bag jeg hadde fra før av og som passet perfekt.

Skrevet

Samme her.. Min stelleveske ser helt lik ut til mange av stelleveskene, og var gratis. Eneste forskjellen er at den ikek heter stelleveske og koster flesk.

Er mange fine stellevesker der ute, men å bruke såå mye er jo bare tull egentlig.. :s

Skrevet

Kjøpte en stelleveske, men brukte den aldri. Brukte vanlig veske på småturer, eller en litt større veske/bag på lengere turer. Funka bedre enn stelleveska jeg kjøpte.

Skrevet

Så bra med tilbakemeldinger!

Da lar jeg stelleveska ligge og kjøper meg heller en romslig bag i stedet :)

HI

Skrevet

Hadde ikke noen så gikk for den billigste jeg fant. Ca 100kr på biltema. Sort og enkel men helt topp innvendig. Akkurat samme romdeling som i de dyreste. Står forresten ikke synlig biltema på den, for de som bryr seg. :)

Skrevet

Stelleveska du ønsker deg var veldig fin.Selv brukte jeg ikke penger på stelleveske,da jeg også brukte ei stor veske jeg allerede hadde.

Å bruke mange penger på ei stelleveske,synes jeg er tullete.Men hver sin smak.

Skrevet

Må jo nesten bli opp til deg og som du sier, så hadde du brukt den som vanlig veske etterhvert..

Men for min del, så hadde det vært bortkasta å bruke masse penger på sånt.. her fulgte det med vognen, og forrige gang så hadde jeg bare en gammel, billig en.

Det kommer nok av ting og tang man trenger/vil ha, så da er det greit å bruke mer penger når det virkelig er nødvendig ;)

Skrevet

Jeg kjøpte heller aldri stelleveske, men brukte heller bare en av de mange romslige veskene jeg allerede har.. Så har både plass til lommebok, mobil, bleier, flaske osv opp i den vannlige veska mi;) Legger den uansett under vogna..

Jeg har aldri skjønt dette peset med stellevesker de koster jo en formue bare pga av det ligsom er en stellesvesker og det står brio eller simo på den..Jeg skjønner det bare ikke..!!

Skrevet

vurderte å kjøpe en stelleveske til 799kr, men syns det ble for mye penger:)

Så bruker heller brio stellevesken som fulgte med vognen:)

Skrevet

vet ikke hva min kostet, fikk i bursdagsgave fra familien :) kjekt å ønske seg slike ting om man kan :)

Skrevet

"stelleveska" mi har vært en kul retro-look bag fra H&M til 149 kr og en svart vanlig veske som jeg bruker til vanlig,også fra H&M til ca 199 kr. hadde ALDRI brukt mye penger på en veske,samme hva!

Skrevet

Jeg skal sy min egen stelleveske, den blir nesten gratis og ingen har helt lik:-)

Skrevet

Helt greit å bruke så mye penger på en stelleveske. Er noe man kan unne seg etter et langt sv.skap om man har råd. Max 1500 er hva jeg ville brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...