Cornelianelia Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har begynt å tenke litt på julepresanger. Noen som vet om noen nettbutikker eller butikker i Oslo som har morsomme leker eller andre produkter med Dora the explorer eller Barbapapa. Helst norske nettbutikker, men må jo ikke være det. Har jo funnet noen selv, men kanskje dere vet om flere?
Lemonia Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Nå vet ikke jeg så mye om akkurat disse produktene, men sønnen min liker endel TV-figurer som det finnes lite leker til i Norge (f.eks. Handy Manny). Da har vi alltid funnet mye på f.eks. amazon.co.uk og andre utenlandske nettbutikker. Jeg tipper du finner masse om Dora der.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Sjekk www.sprell.no for barbapappating!
Cornelianelia Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 Takk, fant massevis av Dora på Amazon, en god del Barbapapa-ting der også. Sprell er en fantastisk lekebutikk. Men synes ikke de hadde så mange morsomme Barbapapa-ting. Hadde håpet på mer leker, kanskje flere figurer etc.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 De hadde en periode mye barbapappaleker i bokhandlere. Ogbarbapappaklær har jo HM.
Cornelianelia Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2010 Flere? Ekstra moro hvis noen har en konkret leke å anbefale også. Til ei jente på fire år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå