Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Høres veldig hjemmesnekra ut.. fjortisforeldre tipper jeg
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Vet om noen som heter det, så jo det er et navn. Men det er ikke noe fint!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Ikke fint. beklager. Men jeg syns ikke Leander er et fint guttenavn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå