Gå til innhold

Ammeklede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier pass... Synes det ser utrolig klønete ut... Har ammet to barn uten og skal nok klare det greit med nestemann også. Når vi har ammet ute det offentlige ammer jeg uansett diskret. Vet jo at noen blir provosert/ikke liker det. Plasserer meg strategisk når vi f.eks er på cafe og har et tynt teppe/gulpeklut el.l over. Ikke'no problem, selv uten denne duppedingsen!:)

Skrevet

er førstegangs å har ikke ammet før, men tenker ikke på at det kan være sjenerende å amme noen plasser. kansje på cafe om man vil være diskret så kan man legge en ren gulpeklut over skulder så det ligger videre over ansikt og pupp på barnet :)

Skrevet

Enig med dere at det er teit at man liksom må være distret ovenfor andre, men jeg ser mer for meg at dette er noe for min egen del. Fordi jeg er sjenert, og nok ikke har lyst til å vise puppen til alle og enhver. Spes ikke på Tbanen og sånn hvis det blir et tema.

Skrevet

Jeg har ammet ett barn, og i begynnelsen knotet jeg noe veldig med det. Melk som spruta her og der og baby som ikke tok puppen så lett liksom, så da skulle jeg ønsker jeg hadde hatt noe å dekke over med ute ja, pluss at jeg ikke er superkomfortabel med å vise frem brystene mine heller.

Og også når babyen ble litt større, og skulle se på alt og alle mens den ammer. Hadde litt problemer med å konsentrere seg, så noe over kunne nok ha gjort det enklere kanskje.

Så ja, godt mulig jeg kommer til å kjøpe et sånt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...