Gå til innhold

Jeg har lurt staten og gir faen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innvilget 100% uføretrygd. Jeg har spilt et skuespill for NAV, lege og psykolog i flere år. Jeg er lat, rett og slett. Ser ikke poenget med å jobbe når man kan snylte på dere skattebetalere til mat, bensin og alt annet jeg trenger. Jeg lever godt på mine ca. 12000 utbetalt i mnd.

Suckers:)

Og nei, dette er faktisk IKKE et fake-innlegg for å provosere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du lærer barna dine andre verdier da...

Skrevet

Jeg beholder heller jobben min som er morsom og interessant og får utbetalt 25.000,- jeg, sucker!

Skrevet

Hvis du har spilt skuespill i årevis, og gått gjennom så masse trøbbel for lusne 12 000 i måneden, så er det nok noe galt i hodet ditt, og uføretrygden er berettiget med tanke på at du ikke har noe i arbeidslivet å gjøre.

Skrevet

Får helt ondt i meg, og det er ikke fordi at du har lurt staten..

Men hvem er det som lever godt for 12000? Du må jo være avhengig av at en mann tjener penger for at du kan leve et nogenlunde anstendig liv.

for 12000 alene bor du i en rønne, eller noe lite og leid. kjører et gammelt vrak, og kan aldri reise noensteder skikkelig på ferie.

Skrevet

Hvordan kan du være fornøyd med å være snylter?

Føler du ikke noe behov for å utvikle deg som menneske?

Blir du ikke rastløs av din egen latskap?

Jeg vil gjette på at du hadde vært lykkeligere i et samfunn hvor du ble tvunget til å finne et levebrød ;)

Skrevet

Sukk, akkurat. Det gjør jeg også, ikke bare for samfunnet men deg også. 12.000, hva er det da? Jeg har 25.000 utbetalt og jobber meg ikke ihjel heller. Mannen tjener også bra.

Vi har råd til fint hus, ålreit bil, akkurat den maten vi ønsker, generelt romslig økonomi. Du derimot er samfunnets nederste skikk og det blir vanskelig å komme deg ut. Litt svart arbeid i tillegg kanskje? Nei, jeg syns synd for de fleste uføretrygdede, særlig når man vet at de fete tider er forbi, standarden de er vant til kommer til å synke, rett og slett fordi samfunnet ikke har råd å ha så mange av dem.

Skrevet

Det er akkurat slike som deg som gjør det så vanskelig for oss som virkelig trenger å få innvilget uføretrygd. Selv har jeg akkurat fått innvilget 70%, etter en kamp på 7 år!!! Det er ingenting som er så nedverdigende som å sitte på møte hvor både NAV, arbeidsgiver, lege og fagforening er til stede og forklare hvordan en fungerer i jobb og privat. Alt må på bordet for å få ei vurdering. Dette er ikke noe jeg unner min verste fiende å igjennom!! At noen gjør dette frivillig er for meg helt uforståelig. Og det du har gjort er forkastelig!!!

Skrevet

12 000 nå ja, men hva med den dagen du blir 67 og pensjonist. Da får du mindre enn de 12 000 kronene. Og har du mann? Hva med hvis han dør eller går fra deg? Da er ikke 12000 mye penger nei.

Skrevet

Hva om du hadde brukt skuespillertalentet ditt til noe nyttig heller, som hadde gitt bedre avkastning?

Selv har en en sykdom som gjør at jeg for tiden er 50% sykemeldt, og jeg kjemper for å bli bedre slik at jeg kan jobbe mer. Det er ikke moro å gå hjemme, men jeg jobber 50% om ikke annet og det er bedre enn ingenting. Men godt vi er forskjellige.

Skrevet

Det samme tenkte jeg. Kos deg med trygden din du, HI.

Skrevet

Hm... hvis dette er sant er du antakelig ikke oppegående nok til å fungere normalt i arbeidslivet heller... Hvor er behovet for stimuli og utvikling?!

Jeg for min del velger å gå på jobb, mens bekkenet knaker, knaser og verker i siste del av svangerskapet, vel vitende om at jobben min ikke er bra for det fysiske akkurat nå. Det betyr så utrolig mye for meg å møte kollegaene mine hver dag, følelsen av å gjøre en innsats, alle innputsene man får både gjennom jobben og det sosiale - det å få ulike stimuli hver dag - som gjør at jeg har noe å prate om når mannen min kommer hjem. Det å være sliten av å ha gjort noe - i stedet for å bli sliten fordi man sitter på ræva... Kunne ikke falle meg inn å bli hjemmeværende, med mindre jeg faktisk en dag blir nødt til å kaste inn håndkleet på grunn av helsa.

Jeg tror at et hvert oppegående menneske har det på samme måten, og trekker derfor konklusjonen om at du sikkert har mottatt uføretrygden din rettmessig, selv om du ikke skjønner det selv...

Lykke til, og kos deg i godstolen med dine 12.000...

Skrevet

Hi her.

Jeg har arvet hus fra en bestemor, et meget fint hus. Jeg har fått bil av NAV, såkalt (trygdebil) til 130 000,-.

Så jeg har null husleie og ikke billån. Jeg klarer å leve meget godt på å kjøpe billig mat, noe jeg ikke har noe prob med. feriereiser er heller ikkenoe prob:)

Jeg har ikke mann. Har masse venner og hobbyer, samt at jeg jobber svart utenom, tjener alt fra 10-20000 i mnd ettersom hva jeg orker.

Så penger er det ikke noe spm om. Jeg kan ta fri en mnd og dra til spania, Neste måned kan jeg jobbe som en idiot og tjene 20 000,-.

Skrevet

Hm... hva er det de kaller det her inne?! Troll?!

Du klarer ikke provosere. Du virker bare DUM!

Skrevet

Blir sikkert fett når du blir tatt og må betale tilbake de 12.000 pr mnd ganger X antall måneder du har svindlet staten for penger og må være i fengsel i en god periode.

Dum er du også som poster noe sånt på internett, for staten kan be de som driver BIM om å se ditt egentlige nick, og Ops du blir tatt....

Skrevet

hehe ja litt lite smart å poste det innlegget her..lett å finne ut hvem du er...

men håper du er lykkelig, kos deg med snyltepengene dine du:)

Skrevet

Hmm,hva skal jeg si....du fortjener det,for det er faktisk noe i veien med deg !!

Skrevet

Tror heller staten har lurt deg eg og det gir eg faen i.

tenk å måtta leva på 12000kr i mnd resten av livet, aldri feriepenger, aldri kollegaer. skal vedda på du bor i ein rønna av ein kommunale bolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...