Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Jeg sitter med en liten oppgave. Jeg skal gi råd angående hva som skal opp i førstehjelpsskrinet. Dette er førstehjelpskrinet til et storkjøkken, så man bør vel legge vekt til brannskade. Tusen takk for hjelp
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Plaster, paracet, Burn-Aid spray, gasbind, bacimycin, pyrisept eller klorhexidon
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Enkeltmannspakke, saks, støttebandasje, pinsett, øyebadevann.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Pyrisept salve. Meget god å ha! Og mentolatum på tube. Fin mot små forbrenninger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Paracet og ibux. Det finnes de som er allergisk mot det ene. Strips for kutt, sånne som er i stedet for å sy.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Ikke glem saks. Og sånn plastertape- trenger jeg utheve viktigheten ved at plastere blir sittende PÅ i kjøkkensammenheng? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå