Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Liker ikke å spise sammen med andre på restauranter og slik, for da begynner de bare og klage på hvor lite jeg spiser og hvor treig jeg er til å spise. Jeg er sånn at folk rekker og spise 2-3 boller på den samme tiden jeg bruker på en halv- en bolle... Når jeg er ferdig spist på restauranter, så får jeg rare blikk fra den som rydder bordene etterpå, for det ser ikke ut som at jeg har rørt maten i det hele tatt, men der går jeg med en stappa full mage som er på tur til å eksplodere. Jeg har fått masse kommentarer på at jeg spiser så lite, og har til og med fått spørsmål om jeg har en spiseforstyrrelse. Jeg er konstant trett og slapp. Får ofte blodtrykksfall når jeg reiser meg opp og går. Noen ganger blir jeg rett og slett så uvell av å spise at jeg angrer på at jeg gjorde det. Har hatt jernmangel så lenge jeg kan huske... Jeg er veldig lav. 1.53 cm, og jeg veier mellom 40-42 kg, alt etter hvor mye jeg har fått i meg. Jeg er jo ikke livsfarlig undervektig eller noe, men nok til at det sliter på kroppen og humøret. Har mye hodepine, føler jeg blir veldig fort deprimert... Får ofte høre jeg er blek i ansiktet, har konstant mørke ringer under ansiktet, uavhengig av hvor mye/lite jeg sover. Jeg blir nok også sett på som lat, og føler jeg er det selv. Nå må jeg snart ut i jobb, og derfor vil jeg ta litt tak i dette, så jeg ikke stryker med... Er det noe hjelp jeg kan få med dette? Eller må jeg være farlig undervektig for at legen skal ta meg seriøst? Hva slags hjelp kan man få? Noen andre som sliter med dette, eller har slitt med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå