JPG2011 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har et Liatorp bord, sånn med glass oppå. Det har samlet seg masse skit mellom bordkant og glasskant. Vet dere om det glasset er til og løftes opp? Har prøvd litt forsiktig, men det har ikke gitt etter. Greit å vite om det er til å løftes før jeg bruker makt. ;-)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Ja det er til å løftes opp. Man la det nå på når man skrudde opp bordet så da kan man ta det av å Bare å løfte og vaske i vei
JPG2011 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2010 Tusen takk. Ha ha, husker ikke hvordan vi satte det opp. Da skal det vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå