Gå til innhold

Noen som har Liatorp bordet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et Liatorp bord, sånn med glass oppå.

Det har samlet seg masse skit mellom bordkant og glasskant. Vet dere om det glasset er til og løftes opp? Har prøvd litt forsiktig, men det har ikke gitt etter. Greit å vite om det er til å løftes før jeg bruker makt. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er til å løftes opp. Man la det nå på når man skrudde opp bordet så da kan man ta det av å ;) Bare å løfte og vaske i vei :)

Skrevet

Tusen takk. Ha ha, husker ikke hvordan vi satte det opp. Da skal det vaskes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...