Gå til innhold

Burde jeg slanke meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke se helt objektivt på kroppen min, ene dagen føler jeg meg okey, og en annen dag føler jeg meg lubben.

Har følgende mål nå:

BMI 23,5

Høyde: 175

Klesstørrelse:40 i overdeler, 40-42 i bukser

Mål: 78 cm rundt midjen, 98 cm rundt hoftene

Ellers er jeg slank i ansiktet og helt normal på overkroppen, vekta legger seg mest på lår/hofter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skulle gått ned er det bare snakk om ca 4 kg. Klarer ikke å motivere meg helt, er jo ikke tjukk heller..

Skrevet

strengt tatt må du ikke slanke deg. i og med at bmi er under overvektig!

så viss du ikke er fornøyd så gjør du noe med det!

du kan trene dei dagene du ikke føler deg ok!

Skrevet

Skulle ønske en kunne punktslanke seg, vil egentlig ikke bli tynnere i ansiktet og på overkroppen, har passe størrelse på puppene osv, men lårene kunne godt krympet endel!

HI

Skrevet

Har vi ikke alle slike dager? BMI og målene dine er jo helt fine, faktisk ikke så langt unna mine mål.

Jeg er 5 cm lavere og er vel 74 i midjen, 99 over hofter, 98 over bysten, bruker størrelse 38-40/ M

BMI på 22

Noen dager føler jeg meg småfeit, mens stort sett ok, alt etter hvor jeg er i syklusen rett og slett.

Skrevet

i forhold til bmi'en din så er du jo helt normal. men bmi er ganske ofte misvisende synes jeg for den sier jo ikke noe om HVOR man har kiloene sine.

om jeg var deg og ikke helt fornøyd med deler av kroppen så hadde jeg nok gjort noe med det. men synes kanskje ikke du bør fokusere på å slanke deg. kanskje heller sette fokus på problemområdene dine, ikke for å gå ned i vekt men for å stramme opp og evnt. flytte kiloene.

Skrevet

Tror det kanksje er å stramme opp lit jeg trenger ja, har vært litt sløv i det siste.

Merker også stor forskjell etter hvor jeg er i syklusen, siste uka før mensen føles det som jeg plutselig har est ut over natta. Er vel vann i kroppen, for det forsvinner jo.

Skrevet

Jeg er litt som deg, blir tynn i overkroppen og bred over hoftene og lårene.

Er 168 høy og har nå en bmi på rundt 20 og bruker strl. 36. Føler meg ikke spesielt slank, men det er pga lårene!

Det jeg (og mannen) ser etter at jeg gikk ned ca 4-5 kg for et halvt år siden, er at puppene er mindre, og jeg ser litt mager ut på overkroppen, med synlige ribben.

Så jeg ville ikke anbefalt å slanke deg, men tren og stram opp litt!

Skrevet

Jeg sier som flere før meg, du trenger ikke slanke deg, men du trenger å trene :)

Det er pes i starten, men hvis du er streng med deg selv i 4-6 uker, så finner du rutinen etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...