Gå til innhold

etter fødselen.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 10 dager siden fødselen og jeg har fortsatt så vondt i underlivet at jeg ikke klarer å stå oppreist i mer enn ett par minutter =(

klarer ikke å huske fra forrigje fødsel om hvor lenge man har vondt?

begynner å bli sliten av hele greia nå, klarer jo ikke å gjøre noe fornuftig jo =(

Hvor lenge hadde dere vondt etter fødselen?

Det er en trykkende smerte som kommer i venstre kjønsleppe og går bakover =(

trenger råd =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ga seg etter to-tre uker hos meg, varierer nok veldig. God bedring, det blir nok bedre :o)

Ring lege eller føden om du er usikker!

Skrevet

Jeg hadde det på samme måten, men jeg fikk en tredjegrads ruptur da. Hadde grusomt vondt og kunne ikke stå elller gå mer enn minutter av gangen og var forferdelig vondt å sitte også, og det varte for min del i 5-6 uker. Så fremt du ikke har en stor ruptur som skal gro vil jeg tro det roer seg om kort tid. Føler med deg, for det er utrolig slitsomt å ha så vondt hele tiden.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har sånne smerter enda jeg, etter hver gang vi har sex.... 3 år siden jeg fødte, så jeg har ikke no godt svar til deg :)

Skrevet

Hadde tatt en liten telefon til føden for å forhøre meg om smertestillende ect. Du kan jo ta paracet som vanlig, men det kan hende de har flere råd om ting som kan lindre. Ellers er det viktig å avlaste såret så mye som mulig; unngå sitting så mye du kan, sitte på badering, puter osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...