Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 lang historie kort, ville tilbake til eksen, og han vil tilbake til meg, SIER HAN! han lover vi skal bli en familie igjen, men han må få gjøre d slutt med sin nye kjæreste på en skånsom måte. jeg føler ikke jeg kan stole på han, føler rett og slett jeg blir lurt.. den nye kjæresten har han kjent en knapp måned og to, de har ikke vært kjærester lenger enn få uker, men hun er veldig psykisk nedbrutt sier han, derfor må han være varsom... hadde du fallt for den?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Nei, det hadde jeg ikke. Jeg forstår at man vil gjerne vil gjøre det mest mulig skånsomt for den andre parten, men blir det bedre for for henne om han venter da? Nei..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Nei! Typisk mann som vil sikre seg. Om det nye gå skeis, har han det trygge gamle å falle tilbake på. Holder deg bare varm. Så kjøl deg ned og spark han bak;)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Hadde ikke falt for den nei. Virker som om han bare vil ha en fot i hver leir.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Min eks sa det samme til meg. Han ville vi skulle prøve på nytt. Men viste seg at han hadde ei annen dame han var sammen med i tillegg til å komme hjem til meg. Han er og forblir en eks for å si det sånn:) Nå har jeg funnet verdens beste mann, og vi har fått oss et barn sammen som er rukket å blitt 1 år. Aldri vært lykkeligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå