Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 elsker xxx så masse, du betyr hele verden for meg xxx og suss fra dama di må da være ekstremt opptatt av at folk skal tro de har det superromantisk?? Jeg for min del har aldri noe status om at jeg elsker mannen min, og suss fra kona di for at jeg savner deg sånn... Synes det høres ut som en dårlig såperomantikk når folk må oppdatere med slike statuser!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 nei det holder i massevis at vier gift. hadde jeg ikke elsket han så hadde vi jo ikke vært sammen lenger. men så har vi jo også vært sammen i 13 år så behove tfor å annonsere til hele verden er ikke så stort i grunnen. men sikkert gøy for de som er nyforelsket "rope" det ut da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, enig ! Jeg har et par stk som jeg virderer å slette som venner på grunn av det. Spyr av stadige meldinger som "Elsker xxxx så masse" Og får to sekunder etterpå svar fra vedko9mmende at "Eeeelsker deg også pus" Og : Skal til jenta si, er hos jenta si, har reist fra jenta si :-( osv... Pjuuuk. Kan de i8kke bare si det til hverandre i stedet da. Mye mer romantiskd et enn å utbasunere alt på fb.
Miztery Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har skrevet 2-3 sånne "savner NN veldig, og gleder meg til han kommer hjem" og Gubben noe av det samme på sin ststus.. Men så er jo han borte i 5-6 uker da, og vi savner hverandre veldig, selv om vi ikke akkurat er nyforelsket!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Du tar det for gitt at man skriver i fb-statusen for å få folk til å tro ting...og siden du gjør det er det vel derfor du selv skriver der? Setningen "Jeg for min del...." er så ubeskrivelig hoven, ser du ikke det? Det er som om du sier: "Det jeg skriver i fb-statusen min er riktig måte å gjøre det på. Nå må dere folk ta dere sammen og gjøre som meg, slik at dere ikke fremstår slik og slik, for det ville være SÅ ILLE at jeg må ta det opp i et internasjonalt forum" Hvordan skal verden være? Når er du fornøyd? La nå verden få være mangfoldig, robot.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Men kan man ikke bare sende en sms om at ma savner partneren sin så masse?? I dag var det noen som oppdaterte statusen sin med Herregud, det var så godt det du gjorde meg med xxx i natt, takk for at du er den du er! Trenger da faen ikke vite om folk har hatt sex! Det verste er at dette ikke er folk som er nyforelska, men har vært sammens i flere år!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg synes det ofte er de oftest klager på mannen/typen sin når man er på tomannshånd som skriver disse kjærlighetsærklærlingene på facebook. Det gir meg derfor en litt dårlig magefølelse og jeg tenker i mitt stille sinn at jaja, lur de som lures kan... Det er jo allment kjent at de aller fleste (hvertfall mange) familier fremstår som mer rosenrøde enn hva som faktisk er saken når man tar en titt innenfor husets fire vegger.
Miztery Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Nei, vi kan ikke sende sms, han ligger nå i Tampa, Flordia, US, og til vanlig ligger han langt ute i Mexicogolfen og dupper. Men vi skriver jo selvfølgelig flest private meldinger til hverandre, og det er langt mellom hver "jeg savner deg"-status. Skjønner ikke at det skal være verre enn at folk skriver at "vasker hus", "skal til byen en tur" eller "bilen på verksted, må vel gå på jobb.." osv..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Fordi det er trivelig og man kan skrive hva man vil i sin status, de som plages kan la være å se eller slettet vennen fra facebook. Jeg er mer lei av de som oppdaterer time for time hvordan det går med søte lille stomperud som har feber i dag eller har bæsja ti bleier. Så nei jeg leser heller kjærlighetsærklæringer, enn alle de hundre statuser om gullbarna til alle på facebook.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år, og skriver til han både på meldinger og på facebook når jeg savner han osv, rett og slett fordi jeg vil! har noen noe i mot det så slett meg da! Å hvis du har så mye i mot alle de som gjør det på din, så hvorfor sletter du dem ikke så slipper du sitte å bry deg om det?!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Haha! Helt enig 10:31. Syns ikke det er noe mer interessant med de kontinuerlige baby-oppdateringene. eller kontinuerlige skritt-teller data, eller kontinuerlige "jeg kjeder meg", eller kontinuerlige "nå har jeg vanna blomstene. Snart skal jeg tørke støv". Stikkordet er variasjon. Jeg tror egentlig jeg liker alle slags oppdateringer, så lenge det ikke går i det samme hver eneste gang. En person som har et og annet treningsreferat, innimellom topptur, av og til baby-oppdatering og av og til morsomme sitater eller smarte setninger er jo helt greit. Det er når så og si alle statusfelt inneholder samme tema jeg skjuler dem. Hele poenget med statusoppdateringer er jo å fortelle kort hvordan det går akkurat nå. Det er jo egosentrisk i utgangspunktet å tro at andre skal synes det er veldig interessant. Uansett hva man setter der.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 Mine FB-venner skirver aldri sånt. Kanskje det er pga av at de er litt mer voksne, dvs fra ca 30 og oppover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå