Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 For et merkelig spm... I 99% av alle tilfeller på denne jord så er det aldri ALLE eller INGEN. Ka e du ute etter?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg venter nr to, sist gråt jeg og gråt jeg i 1 uke... bare lurte på om det går ann å slippe unna? Var bare det.... HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg gråt i noen timer, men det var fordi jeg følte meg urettferdig behandla, og det syns jeg den dag idag og, men hadde helt sikkert ikke gråti av den grunn under normale omstendigheter. +at jeg gråt et par timer fordi jeg savna hunden min, pleier heller ikke det. Begge disse gangene var på sykehuset. Gråt et par ganger hjemme og fordi jeg følte meg ensom. Syns ikke det var noe voldsomt, ikke noe fælt, bare godt å få ut litt tårer. Normalt å føle seg litt mer sårbar! Så svaret på spm ditt er kanskje nei?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har født 2 barn og det har aldri trillet en barseltåre nedover mine kinn. Så svaret er vel nei på spørsmålet ditt. Lykke til! Håper du slipper barseltåreflod denne gang!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg gråt første gang jeg ble alene med poden på sykehuset, men bare fordi det var så spesielt og herlig
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Med førstemann fikk jeg det tredje dagen...men nå med andremann merket jeg ingenting
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg fikk det ikke med noen av mine to;o)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #10 Skrevet 10. oktober 2010 Har ikke grått en tåre jeg. Har aldri vært så hormonell balansert som når jeg er gravid og etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #11 Skrevet 10. oktober 2010 Kom noen tårer da jeg innså at jeg ikke hadde noe melk og at jeg måtte gi opp "ammingen". Utenom det så gråt jeg ikke. Var heller ikke hormonell i svangerskapet og hadde jevnt over et stabilt humør og lynne:-)
Lilleleen Skrevet 10. oktober 2010 #12 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde ikke barseltårer. Alle snakket om det og om at de kom til å komme. Så jeg følte meg noe unormal som ikke fikk det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #13 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde ikke det, utenom da jeg kom hjem på perm og møtte hunden min igjen, hehe. Men så har jeg sjeldent pms, og var heller ikke hormonell i svangerskapet.
Tante Blås Squaw Skrevet 11. oktober 2010 #14 Skrevet 11. oktober 2010 Var drithormonell og grinte masse *flau*
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #16 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hadde ingen barseltårer. Merkelig nok fordi jeg normalt sett er ganske emosjonell av meg. Men i svangerskapet og tiden etter var jeg så rolig antihormonell som jeg aldri har vært før. Jeg gråt alikevell èn gang på sykehuset, det var på dag nr 6 etter fødselen, og de fortsatt ikke kunne gi svar på når tid jeg fikk komme hjem. Fikk reise dagen etter da =)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #17 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg gråt med førstemann, men med nr to så gråt jeg kun av glede når han ble født, og når eldste kom og hentet oss på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #18 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kunne ikke se på TV. Alt var rørende! Men ellers var tårene høyst fraværende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå