Gå til innhold

Får ALLE barseltårer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som slipper unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et merkelig spm...

I 99% av alle tilfeller på denne jord så er det aldri ALLE eller INGEN.

Ka e du ute etter?

Skrevet

Jeg venter nr to, sist gråt jeg og gråt jeg i 1 uke... bare lurte på om det går ann å slippe unna? :)

Var bare det.... HI

Skrevet

Jeg gråt i noen timer, men det var fordi jeg følte meg urettferdig behandla, og det syns jeg den dag idag og, men hadde helt sikkert ikke gråti av den grunn under normale omstendigheter.

+at jeg gråt et par timer fordi jeg savna hunden min, pleier heller ikke det.

Begge disse gangene var på sykehuset.

Gråt et par ganger hjemme og fordi jeg følte meg ensom.

Syns ikke det var noe voldsomt, ikke noe fælt, bare godt å få ut litt tårer. Normalt å føle seg litt mer sårbar!

Så svaret på spm ditt er kanskje nei?

Skrevet

Jeg har født 2 barn og det har aldri trillet en barseltåre nedover mine kinn.

Så svaret er vel nei på spørsmålet ditt.

Lykke til! Håper du slipper barseltåreflod denne gang! :)

Skrevet

Jeg gråt første gang jeg ble alene med poden på sykehuset, men bare fordi det var så spesielt og herlig :)

Skrevet

Med førstemann fikk jeg det tredje dagen...men nå med andremann merket jeg ingenting :)

Skrevet

Jeg fikk det ikke med noen av mine to;o)

Skrevet

Har ikke grått en tåre jeg. Har aldri vært så hormonell balansert som når jeg er gravid og etter fødsel.

Skrevet

Kom noen tårer da jeg innså at jeg ikke hadde noe melk og at jeg måtte gi opp "ammingen".

Utenom det så gråt jeg ikke. Var heller ikke hormonell i svangerskapet og hadde jevnt over et stabilt humør og lynne:-)

Skrevet

Jeg hadde ikke barseltårer. Alle snakket om det og om at de kom til å komme. Så jeg følte meg noe unormal som ikke fikk det.

Skrevet

Jeg hadde ikke det, utenom da jeg kom hjem på perm og møtte hunden min igjen, hehe.:)

Men så har jeg sjeldent pms, og var heller ikke hormonell i svangerskapet.

Skrevet

Var drithormonell og grinte masse *flau*

Skrevet

Jeg hadde ingen barseltårer. Merkelig nok fordi jeg normalt sett er ganske emosjonell av meg. Men i svangerskapet og tiden etter var jeg så rolig antihormonell som jeg aldri har vært før. Jeg gråt alikevell èn gang på sykehuset, det var på dag nr 6 etter fødselen, og de fortsatt ikke kunne gi svar på når tid jeg fikk komme hjem. Fikk reise dagen etter da =)

Skrevet

Jeg gråt med førstemann, men med nr to så gråt jeg kun av glede når han ble født, og når eldste kom og hentet oss på sykehuset :)

Skrevet

Jeg kunne ikke se på TV. Alt var rørende! Men ellers var tårene høyst fraværende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...