Gå til innhold

Hviken vogn skal jeg velge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken vogn jeg skal kjøpe.. Skal jeg velge Emmaljunga Egde duo eller Emmaljunga City Cross? Noen med erfaringer?

Tar gjerne i mot tips :D

 

 

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig fornøyd med min emmaljunga duo edge da jeg brukte dypvogndelen - den er stor og romslig så jeg brukte den til sønnen min var i hvertfall 1,5 år! Ellers gikk jeg mer eller mindre over til trehjuling da vi kasserte dypvogndelen. Syntes den var litt for stor og uhåndterlig da, og likte joggevognen min veldig godt! Du over her burde vel kanskje utdype hvorfor hun skal styre unna emmaljunga. Du er jo ikke til store hjelpen, synes jeg... Lykke til med vognvalg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke Bugaboo Cameleon, fortrinnsvis fordi den er utrolig god å trille med, lett av vekt og veldig fremkommelig. Den er også enkel og klappe sammen for å legge inn i bil etc. For snø eller annet ulendt terreng kan man sette på vinterhjulene. Til tross for at den er såpass liten og lett så er den også trygg og stabil. Men nå bor vi midt i byen også da, hvis du bor litt mer landlig til så er kanskje ikke denne vogna den beste. Lykke til i valget!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Emmaljunga City Cross til førstemann, og elsker den vognen. Er super lett å trill overalt. (skogen, i byen, inn og ut på buss/trikk, opp/ned trapper osv) Tåler å bli brukt. Ja den er litt tung om du har en høy bil å legge den inn i, men ikke noe problem.

 

Må nå kjøpe søskenvogn og er ikke veldig fornøyd med hvordan disse er i forhold til bag til minsten(veldig små- emma sin er stor og god). Så vurderer å kjøpe søskenvogn i emma også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei på dere jenter :)

 

 

Mange takk for svar :) Jeg tror nok at jeg går for en Emmaljunga City Cross :) og kjøper en city bag til :) Tror det blir bra :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sverger til Simovogner. Dei har større plass enn andre vogner og er meir tenkt på norske forhold. Gode er dei og trille og.

 

Eg skjøner ikkje kvifor Simo ikkje er meir etterspurdt enn kva dei er. Ja, dei er store, men da har ein jo vogna mykje lengre og.

No trenger eg ikkje kjøpe inn noko ny vogn denne gangen viss ikkej behovet for ei søskenvogn er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...