Gå til innhold

Ble slutt mellom meg og sambo idag :'(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ufattelig trist, klar og lei nå! Har ikke gjort annet enn å gråte i hele dag. Vi hat helldigvis ikke no barn sammen, men vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold som også bor her. Det er hans hus vi bor i, og nå føler jeg virkelig at jeg står med kjeppene i hjula. Vi har ikke bodd sammen så lenge, 3mnd ca, og da vi flyttet inn her kastet jeg både sofa, tv, tvbord, stuebord og spisegruppen. Ååååh. Så nå sitter jeg jo med så og si ingenting!!

 

Or

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da!! Hva skjedde? Hvor lenge var dere sammen før dere flyttet i lag?

Skrevet

Hvorfor gir dere opp så fort da? Tar jo en stund å venne seg til å bo sammen.. Her tok det nesten et år før vi ble samkjørte og skjønte at "hey, vi bor jo faktisk sammen, og må ta hensyn til hverandre..!".. Og det selv om vi hadde bodd sammen i seks år før "pausen" på tre år.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...