Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er så ufattelig trist, klar og lei nå! Har ikke gjort annet enn å gråte i hele dag. Vi hat helldigvis ikke no barn sammen, men vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold som også bor her. Det er hans hus vi bor i, og nå føler jeg virkelig at jeg står med kjeppene i hjula. Vi har ikke bodd sammen så lenge, 3mnd ca, og da vi flyttet inn her kastet jeg både sofa, tv, tvbord, stuebord og spisegruppen. Ååååh. Så nå sitter jeg jo med så og si ingenting!! Or
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Uff da!! Hva skjedde? Hvor lenge var dere sammen før dere flyttet i lag?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Hvorfor gir dere opp så fort da? Tar jo en stund å venne seg til å bo sammen.. Her tok det nesten et år før vi ble samkjørte og skjønte at "hey, vi bor jo faktisk sammen, og må ta hensyn til hverandre..!".. Og det selv om vi hadde bodd sammen i seks år før "pausen" på tre år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå