Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jer KLARER ikke sex med min mann.Men vil ikke at ungene skal lide under en skilsmisse. Jeg lever sammen med han som en venn, han er en god far , men ingen ektemann... vi har vært gift i 4 år, sammen i 6 år, kjent hverandre i 9 år. Jeg tenner ikke på han lenger. Vi har vært til samlivsterapi, vært på ferie uten unger, prioritert voksen livet, men... nei. Klarer ikke nærhet med han.Er heller ikke tent på andre.Dette har pågått i minst 2 år.Men ønsker å fortsette ekteskapet med tanke på samspillet med ungene.De får gode tilbakemld fra barnehage og skole. Trives hjemme og de har stort sett godt hun mør.....Råd??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg foreslo det for min mann, han takket nei. Men det var ikke gått så langt som hos dere da. Spør ham om det kunne være en løsning for dere da vel?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Klarer du tanken på at noen andre har sex med din mann? Hvis du gjør det, bør du ta denne praten med mannen din og høre hva han mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå