Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 når jeg ser på mitt forhold som jeg har vært i 10 år... er det andre som har det på samme måte? jeg savner en kjæreste. har fortalt han det mange ganger. mange ganger har jeg tenkt at jeg skulle ønske jeg kunne være utro å få det jeg ønsker av klem, kyss og bli holdt rundt. jeg lurer på om jeg ikke har funne den rette. sex er så sjeldent, selv om jeg tar initiativ, så er han for sliten.. det blir gjennomsnitt en gang i mnd. når vi først har det er det himmelsk. ellers er han en fam.mann og vi har det veldig bra. det er en jeg er forelsket i, og han har følelser for meg også. vi har er begge enige om at vi holder oss unna hverandre. men blir jeg singel kan jeg det bli noe mer. men jeg tenker at kanskje det er slik i alle forhold, veldig fint i begynnelsen. men så blir det vel en hverdag en gang der også med han "nye" det er jo lov å drømme... men jeg kan på en måte forstå at noen er utro
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Skjønner iallefall at mange menn er utro...om de er sammen med damer som liker å bæsje, prompe og skifte bind foran dem.
.Ann. Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 ja.. mennesker er vel i utgangpunket ikke monogame vesner tror jeg.. det er jo hardt arbeid å få langvarige forhold til å fungere. men jeg tror jo også at det er verdt det, om det er det en virkelig ønsker. tror du " den rette " finnes, eller tror du hver enkelt må ta et valg om at den man er sammen med er "den rette" og gjøre det en kan for å få det til? jeg aner ikke. jeg bare spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå