Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er det bare meg som synes dette er hårreisende? Jeg er ordentlig lei meg altså. Vi ble gravid selv om vi brukte p-piller. Og hele svangerskapet har vel rett og svært vært en krisetilstand for mannen min. Vi har to barn fra før, yngste er 6 år. Og jeg tenker at ting går seg til. Prøver å fokusere på det positive med et barn til. Ikke har vi dårlig råd, er syke...... Må nok ha større hus på sikt. Men adoptere bort babyen? Og nå på overtid synes jeg ganske synd på meg selv! Hvor er sympatien fra dere? Mann eller barn?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Du må tulle?? Hadde det vært min mann, hadde det vært på hue og ræva ut...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Oi!! Det hadde jeg aldri i livet gått med på! Bare det å foreslå det er hårreisende synes jeg, og sier mye om mannen din.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Nei, vet du hva!! Adoptere bort barnet ? Dummeste jeg har hørt. Hvis det ikke er noen annen grunn enn at han egentlig ikke orker, så er det litt tynt. Dere har to barn fra før, altså, dere(han) vet hvahan får, vet hvor glad han blir i barna sine osv, hvorfor i all verden vil han adoptere bort dette lille gullet? Stor klem til deg, HI! Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 Hvis han har sagt det i en sammenheng hvor det egentlig var ment vittig så hadde jeg vel taklet det greit. Men dersom du mener han har sagt det i fult alvor så hadde jeg trodd han var blitt gal og jeg hadde blitt fly forbanna!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 ??? Det er nå du bør skjønne at dere trenger hjelp... i felleskap eller din mann, alene.... Stakkars barn....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 Svangerskapsdepresjon? Veldi vanlig fenomen. Også veldig vanlig å ha sånne tanker om man lider av det,,,
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde adoptert bort mannen. Dette er helt sykt!!! Skjønner ikke hvordan du kan være sammen med en mann som har denne holdningen, det forteller VELDIG mye om han!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #10 Skrevet 9. oktober 2010 Dere er ikke enige om dette og du er på overtid? Adopsjon må planlegges og fordøyes og man må gå gjennom sorgreaksjon. Dere bør seriøst komme dere til et familievernkontor og få veiledning/samtale hvordan dere skal ordne dette. Det finnes ordninger som fosterhjem, både korte og lengre perioder. Dere er ikke alene, finn noen å prate med. Håper dette er et tulleinnlegg for det er ikke en god problemstilling og dere vil slite med valget resten av livet hvis dere ikke blir enige raskt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #11 Skrevet 9. oktober 2010 Mannen er ikke gravid, uansett hvor mye dere rødstrømper ønsker det, så det er ikke noen svangerskapsdepresjon...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 Svangerskapsdepresjon (og fødselsd) kan ramme menn like fult som kvinner. Les deg opp litt før du uttaler deg du...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #13 Skrevet 9. oktober 2010 http://kilden.forskningsradet.no/c17251/artikkel/vis.html?tid=38890
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #14 Skrevet 9. oktober 2010 Nei det er ikke et tulleinnlegg desverre. Jeg skjønner mannen min er i krise. Men det er utrolig sårt å forholde seg til at han foreslår det flere ganger. Jeg tror liksom ikke mine egne ører noen gang...... Hans argument er at det er så slitsomt å levere, hente osv og at han begynner å bli gammel (noen og førti). Og det "komiske" oppi det hele er at han er VELDIG gald i de barna han har! Takk for støtten hvertfall! Det trenger jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 Tull. det er hormonelt. Men klart at sutrete menn ikke kan akseptere at bare kvinner får svangerskapsplager...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #16 Skrevet 9. oktober 2010 Få han til å prate med legen sin.....han trenger hjelp og støtte.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #17 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde gatt informert ham om at jeg heller adopterer vekk ham enn barnet mitt. Og at neste gang han foreslår noe slikt, kan han bare se og komme seg ut døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå