Gå til innhold

Inspirert av et annet innlegg: Bæsjer du foran mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiser du med han i nærheten? Lar du han poppe kvisene dine? Skifter du bind/ tampong foran han?

Dette gjorde meg veldig nysgjerrig, siden det faktisk finnes folk som gjør alt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei der går grensen altså, driter gjør jeg med lukket dør, skifter også bind/tampong med lukket dør.

Men jeg tisser og fiser gjør vi i hverandres selskap, hehe

Skrevet

Nei, nei og nei!!!

Etter ti år sliter jeg fortsatt med å gå på do dersom jeg vet at han kan høre noe............................................ Låser dodøra om jeg skal på do!!

Har vell hendt at jeg har sluppet en fjert så han har hørt det - og da ler jeg det jo bort. Men har ALDRI gjort det med vilje.

Skrevet

Kan prompe, og tisse med han i nærheten. Annet foretrekker jeg å ha for meg selv. Æsj...

Skrevet

jeg bæsjer ikke foran han, og han får ikke poppe kvisene mine. men jeg fiser, og om han er på badet når jeg skal bytte tampong, så bryr jeg meg ikke om det.ikke han heller da :P

Skrevet

Jeg kan fise foran han. Har ikke kviser. Tampong kan skiftes med han i rommet visst han snur seg i det øyeblikket jeg skal gjøre det.

Men jeg bæsjer ikke foran min kjære selv om vi har vært sammen i 6 år snart.. Han skal få slippe å se/høre akkurat det altså. Samme med fis å, det er søren meg veldig sjeldent jeg fiser foran han.

Hva med deg Hi?

Skrevet

ja jeg bæsjer på do mens han er inne på badet, om nødvendig. Gjør det helst aleine men, må man så må man.

slipper en fis om jeg må det og.

har født foran han

har skifta tampong foran han

har barbert leggene foran han

Skrevet

Jeg går ikke inn og bæsjer foran ham "med vilje", nei, ei heller skifter jeg bind.

Men det hender han kommer inn for å dusje/pusse tenna mens jeg sitter på do og gjør enten det ene eller det andre, og det gjør han jo av egen fri vilje- og dermed også på egen risiko!:) Jeg gjemmer meg ikke bort om han kommer inn, liksom. Hva han får se da får han ta skylden for selv.

Og han ser ikke ut til å bry seg.

Men kvisene mine vil jeg ha i fred, og jeg piller meg ikke i nesa uansett. Må jeg fjerne noe som irriterer bruker jeg papir.

Skrevet

Nei nei nei nei nei.

Kan ta på bind hvis jeg har dusjet og han må inn på badet om morgenen. (Nå er det lenge siden det har skjedd da) men da er jeg jo ren og ikke noe blod og gørr noen plass. Tar helst ikke på tampong, da skal det være supertravelt altså....

Fiser ikke bevvist foran han nei, men hvis det skulle komme en på uhell er det ikke lengre verdens undergang.

Kunne ALDRI gjort nummer to på do med han på badet! Tisse gjør ingenting, men aldri noe annet. Fysj så ekkelt. Det er vi helt enig om begge to, det er et PRIVAT rituale her i huset! Hvem som ønsker at kjæresten skal oppleve en i en slik situasjon, når en ikke trenger???

Og poppe kvisene mine? Neeeeeeei!!

Hvem er det som lar kjæresten gjøre slikt?!

Uhhuhu, får frysninger bare av tanken!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke! Så lenge jeg ikke blir innlåst i et rom med mannen min i flere dager så er dette noe jeg aldri kommer til å gjøre foran han.

Jeg har også sett innlegg av folk som ikke har noen hemninger i forhold til dette.Jeg kan ærligtalt ikke skjønne hvorfor man skal være i samme rom når man feks driter. Man driter vel ikke så mange ganger i dønet at det er vanskelig å ungå?

Jeg gjør ingen av de tingene du nevner foran mannen min!!!

Skrevet

Så han kan bare vandre inn mens du er på badet? Jeez, etter snart ti år sammen kan jeg med glede konstatere at jeg fremdeles får være alene på badet. Den dagen jeg ikke kan gjøre DET engang aleine, da er det slutt altså...

Skrevet

hehehe. Gjør alt det der foran mannen min. :)

Skrevet

Det var drittflaut å bæsje under fødselen med ham på badet(under ei kraftig ri), frister ikke til gjentakelse! Og han har ertet meg med det i mange år etterpå:P

Nei, jeg har lås på døra - jeg vil bæsje i fred!

Skrevet

Ja, han kan komme vandrende inn. Jeg vandrer også glatt inn mens han er på badet.

Som oftest skjer det på den måten at den ene kommer vandrende inn mens den andre dusjer, og ender med at vi har oss i dusjen!:)

Skrevet

Jeg ønsker å beholde spenningen og lidenskapen i forholdet mitt jeg, så NEI-NEI-NEI!

Dessuten - pene damer driter ikke ;)

Skrevet

Og det er noe heeeeelt annet enn å drite sammen....

Skrevet

Hahaha, bæsjer dere virkelig? Det er sant at pene damer ikke driter:)

Selv produserer jeg bare sånne søte små, rosa, lavendelduftende kuler...Vi putter dem i støvsugeren, så lukter det godt i hele leiligheten når vi har støvsugd... Kan ikke skjønne at ikke alle menn går for sånne daner....? ;P

Skrevet

NEI!! takke meg til litt privatliv.

Det eneste jeg har gjort av de tingene der er å tisse mens han er i dusjen, å da ser han vel og merke ikke bort til doen! Men da skal det være krise.

Vi var sammen i 2 år før jeg i det heletatt ville nappe øyenbrynene mine foran han. Ikke at han er prippen på sånne ting, men noe må man jo ha for seg selv, ta ansiktsmasker osv.. liker engentlig å kalle det kvalitetstid? Å va Poppe kviser, skifte tampong, herregud, lurer på om verden står til påske? Bæsje forran hverandre, trodde ikke folk gjorde sånn, er i sjokk..

Gjør dere disse tingene forran ungene deres også?

Det må jo neste grense til traumatiske hendelser?

Skrevet

Nei, noe privat synes jeg man skal ha for hverandre.

Skrevet

Jeg fiser foran mannen min, det gidder jeg ikke å løpe bort for å gjøre. Men andre toalettaktiviteter gjør jeg bak lukket dør i fred hehe. Det hender jeg må snike meg inn og tisse mens han feks står i dursjen da, om jeg ikke klarer å holde meg, og det går helt fint :)

Han kommer aldri inn og driter når jeg er på badet heller heldigvis.

Skrevet

kviser nei har ikke hatt kviser på årevis.

er han dum nok til å gå inn på do når jeg sitter der, ja da fortsetter jeg med mitt. er i grunnen derfor jeg har gått på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...