Hot Midget ! Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Vi reiser to voksne og to barn, på 2 og 6 år. Vi ønsker ett fint, reint og barnevennlig hotell med all inclusive og kveldsunderholdning for barna:) Noen anbefalinger til sted og hotell? Vi vil reise mellom November og Januar en gang... Må vi til Canariøyene for å få det godt og varmt? Alle råd mottas med takk:-D
Piken på landet Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 På den tiden er chartertur-utvalget ganske begrenset. Av reisemål så er det vel kanariøyene og egypt i tillegg til Thailand og mer eksotiske steder som er aktuelle. Det er vel strengt tatt ikke så varmt og godt på kanariøyene på den tiden. Vi har vært 2 ganger i november, og det har ikke vært bikinivær. Heller bukse og t-skjorte vær. Skal du ha skikkelige sydentemperaturer på den tiden må du ganske langt vekk. Skal dere være 1 eller 2 uker? Viss dere skal 2 uker så hadde jeg seriøst heller vurdert Thailand. Jeg hadde ikke giddet å bruke mye penger på å reise til Kanariøyene. Viss dere allikevel skal det, så sørg for å sjekke at hotellet har oppvarmede basseng. Viss ikke blir det lite bading er jeg redd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå