Gå til innhold

Jeg vet hvem du er!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, DU ja! du gjemmer deg bak et nick der du leverer frem informasjon som gjør det mulig for meg å gjenkjenne deg her inne. du fremstiller deg og familielivet ditt som rein idyll når vi begge vet det er rein løgn fra din side.

Du er ekstremt opptatt av at ting skal se bra ut på utsiden. Fin bil, fint hus, rene unger i reima, en flink mann, stelt hage og du selv.. ja du baker og driver med håndarbeid.

fremstiller deg selv som den perfekte mor!

HVORFOR har du et sykelig behov for skryt ? hvis du hadde begynt å konsentrere deg mer om ditt eget liv en om hvordan andre oppfatter det hadde du kanskje ikke måtte slite så mye.

LYKKE TIL VIDERE..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bil jeg, ikke hage heller..

Skrevet

kan vi kalle dette for terapi?

Skrevet

jeg vet at hun det gjelder kommer til å kjenne seg igjen i dette og kanskje vite hvem jeg er og. Men akkurat det driter jeg i.. hun må få opp øya!

Skrevet

Hehe, jaja, godt det ikke er meg da.:)

Men hvorfor er du så opptatt av denne personens liv? Har du ikke nok med ditt eget? Hvilken rolle spiller det for deg dersom en eller annen her inne lyver om sitt eget liv?

Hvorfor har du et slikt sykelig behov for å understreke en annens feil?

Jeg tror DU kunne hatt godt av å konsentrere deg mer om DITT eget liv.

Skrevet

hadde dere sett hvordan denne kvinnen holder på ville dere prøvd å nå henne selv! hun er totalt uten innsikt! jeg har prøvd uendelig mange ganger å henvende meg til henne både indirekte og direkte hun neker å se sine feil og sitt tap på måten hun fører familien sin på.

grunnen til at jeg prøver her i siste forsøk er pga barna..

jeg vet hun er her inne og jeg gjenkjenner måten hun skriver på, lagt merke til et spesielt nick. etter flere mnd nå har mine mistanker vært riktige det er henne og hun trenger å få lese dette.

Skrevet

Å, herregud, dette er det teiteste innlegget her inne noensinne.

1) 500 dibbere passer til beskrivelsen din.

2) Du er jævlig feig som ikke konfronterer den det gjelder direkte.

Lykke til videre selv!

Skrevet

Tåpelig innlegg.

Dersom denne kvinnen er som du sier og leser dette, så vil hun uansett ikke forstå at det er henne det dreier seg om.

Skrevet

Men hvorfor ikke ta det opp med henne direkte?

Hadde det vært meg hadde jeg hvertfall ikke lagt vekt på noe en eller annen anonym hadde skrevet om meg på et nettforum. Og hvis personen mangler selvinnsikt hjelper garantert ikke dette heller.

Hvis det er så ille tilstander at det feks går utover barna, får du gi beskjed til barnevernet.

Er det noe som går utover mann eller familie, får du ta det opp med dem.

Å legge ut et fjollete innlegg her inne, tipper jeg er fullstendig nytteløst.

Det får tvert imot DEG til å virke som tullingen her. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...